لوکا مودریچ برای چندمین بار در حالی که صحبت از برتری بازیکنان دیگر نسبت به او مطرح بود توانست بزرگ‏ترین افتخار فردی را کسب کند.

توپ طلا در دستان "مودریچ" و کسانی که هنوز قانع نشده‌اند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، در فوتبال همیشه اما و اگر وجود دارد. این بار هم همین طور است. همه چیز از دسامبر سال گذشته آغاز شد، جایی که مودریچ به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت در باشگاه‌های جهان انتخاب شد، آن هم بالاتر از کریستیانو رونالدو. در ابوظبی همه با عصبانیت برخورد کردند که چرا رونالدو انتخاب نشده است.

جام جهانی از راه رسید، رنگ لباس‌ها تغییر کرد. مودریچ که چند هفته قبل برای چهارمین بار در دوران بازی کردنش و سومین بار پیاپی با رئال مادرید  قهرمان اروپا شده بود لباس تیم ملی فوتبال کرواسی را به تن کرد. تیمش خوش درخشید و به فینال جام جهانی رسید. برخی ایوان راکیتیچ را ستاره کرواسی می‌دانستند و برخی هم معتقد بودند بهترین بازیکن جام جهانی روسیه باید پل پوگبا، انگولو کانته، کیلیان امباپه یا آنتون گریزمن باشند. اما بیشتر کارشناسان می‌دانستند که شاید مودریچ گل زیادی نزده باشد، اما تاثیرگذارترین بازیکن تیمش بوده است و در خط میانی بهترین عملکرد را به نمایش گذاشته است. در نتیجه در جام جهانی هم او به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

تابستان گذشت و یوفا عنوان بهترین بازیکن سال را به این بازیکن داد و بسیاری از بازیکنانی که اسم بزرگی داشتند را نادیده گرفت. برای این جایزه مودریچ رای خبرنگاران، بازیکنان، هواداران و ... را به دست آورده بود. باز هم برخی معترض بودند که این جایزه باید به فرد دیگری می‌رسید.

 نوبت فیفا و انتخابات بهترین رسید، این جایزه هم به مودریچ رسید و او توانست از شریک سازمانی که قبلا با فرانس فوتبال و توپ طلا همکار بودند جایزه بهترین را کسب کند. این اما پایان راه نبود. مدتی بعد سایت معتبر آمار و ارقام فوتبالی او را به عنوان بهترین بازیکن ۱۱ ماه اخیر در دنیای فوتبال معرفی کرد.

پایان این موفقیت‌های فردی تا اینجای کار توپ طلای فرانس فوتبال بود که روز گذشته به ستاره کروات تیم فوتبال رئال مادرید رسید. اما باز هم هستند کسانی که معتقدند باید بازیکنان دیگری به این جایزه دست پیدا می‌کردند. فراموش نکنید او اولین کسی است که نوار بهترین شدن کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را قطع کرده است، اما باز هم هستند کسانی که هنوز قانع نشدند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.