البرز- حامد گلشن از برگزاری دو بازی سرنوشت ساز برای صعود این تیم به مرحله بعد لیگ دسته ۳ فوتبال خبرداد و گفت: در این برهه حساس که دو بازی دشوار پیش روی برق آرا است انتظار حمایت بیشتری را از سوی مسئولین استان داریم.

دو بازی سرنوشت‌ساز در انتظار تیم "برق آرا" است

حامد گلشن مدیرفنی تیم فوتبال برق آرای البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: تیم های آرش ری و سرخپوشان تبریز حریف های پایانی ما هستند که از تیم جوان و یکدستی برخوردار هستند این در حالی است که برق آرا نیز در حال حاضر در رتبه دوم بوده و انگیزه کافی برای صعود به دور بعد لیگ دسته ۳ را دارد.

وی با بیان این که مدیریت باشگاه مایل است با مردم البرز تعامل بیشتری داشته باشد گفت: در حال حاضر ۴ بازیکن البرزی در تیم برق آرا حضور دارند این در حالی است که از ظرفیت موجود در البرز آگاهی داریم و بدون شک در آینده از آن ها استفاده بیشتری خواهیم داشت.

مدیر فنی تیم فوتبال برق آرا تصریح کرد: بدون شک این تیم از آن مردم البرز است و برق آرا در ادامه فعالیت خود حمایت های مسئولین و مردم کرج را نیاز دارد.

گلشن در پایان گفت: تیم برق آرا باتوجه به توانایی بازیکنان آینده بسیار خوبی را در پیش دارد و امیدواریم مردم البرز به مانند سایر استان های کشور از ابتدا و در دسته های پایین تر از تیم شهر خود حمایت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.