دبیر اجرایی انجمن مدیران صنایع خراسان گفت: هدف کلینیک برند ارائه دانش کاربردی در زمینه برند به فعالان اقتصادی است و در این حوزه علاوه بر نظر و اظهارات اساتید از تجربیات برندها نیز استفاده خواهیم کرد.

کلینیک تخصصی برند، گامی برای ارائه دانش کاربردی به فعالان اقتصادی
به گزارش قدس آنلاین ، امیر مهدی مرادی در افتتاحیه کلینیک تخصصی برند در محل ساختمان انجمن مدیران خراسان اظهار کرد: امروزه موضوع برندینگ به امری اجتناب ناپذیر در اقتصاد تبدیل شده و انجمن مدیران در راستای اهداف خود با همکاری سایر تشکلات از سال 92 فعالیت خود را در زمینه همایش‌های برند آغاز کرده است.
وی افزود: در سال 92 با دستور ریاست اتاق، دبیرخانه دائمی همایش در محل انجمن ایجاد شد و از آن زمان به بعد با همکاری تشکل‌های اقتصادی تلاش کردیم که همایش‌های مربوط به برند را به بهترین نحو ممکن برگزار کنیم.
دبیر اجرایی انجمن مدیران صنایع خراسان خاطرنشان کرد: برنامه پنج ساله اول متمرکز بر مباحث آموزشی بوده است، همایش‌ها  به صورت دو روزه برگزار شده و هدف آن ارائه چکیده‌ی بحث برندسازی به مخاطبان است. حضور اصناف به ما کمک کرد و بدین معنا بود که واحدهای صنفی نیز به اهمیت برند پی برده‌اند.
مرادی در خصوص مباحث ارائه شده در دوره‌های آموزشی  بیان کرد: مباحث حقوقی برند، نحوه برندسازی، ثبت برند و مزایای برند همچون امکان استفاده از تولید بدون کارخانه در این دوره‌ها مورد توجه قرار گرفته است. در این زمینه از نظرات، تجربیات و دانش آقای روشنک بهره بردیم و با پیگیری‌های ایشان بحث مجوز تولید بدون کارخانه را نهایی شد.
 و ی افزود: این کار از گام‌هایی است که توسط یکی از کارآفرینان ما انجام گرفته و مبدا آن نیز استان خراسان است. در سال جاری برنامه پنج ساله تمام شده و تمرکز ما بر پایش وضعیت واحدها بوده است.
دبیر اجرایی انجمن مدیران صنایع خراسان گفت: مسئولیت کمیته استانی برند به انجمن مدیران واگذار شده و در طی حکمی به مهندس حمیدی اعطا گردید، امروز بعد از گذشت سه ماه از امضا تفاهم نامه این کلینیک افتتاح خواهد شد.
مرادی در خصوص اهداف فعال سازی این کلینیک عنوان کرد: هدف این کلینیک ارائه دانش کاربردی در زمینه برند به فعالان اقتصادی است و در این حوزه علاوه بر نظر و فرمایشات اساتید از تجربیات برندها نیز استفاده خواهیم کرد. 
وی اضافه کرد: در کنار افتتاح این کلینیک از دو طرح برای کمک به استقرار مبحث برند در شرکت‌ها رونمایی خواهد شد، این دو طرح شامل سنجش نیرو کسب و کار و مدرسه مهارت کسب و کار است.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.