فرمانده انتظامی خراسان رضوی از شناسایی و کشف ۵ انبار کالای اساسی احتکار شده به ارزش ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در مشهد خبر داد.

کشف  ۹ میلیارد تومان کالای احتکارشده در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدکاظم تقوی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اعلام این خبر، اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از احتکار مقادیر زیادی کالای مصرفی شهروندان در ۵ انبار واقع در سطح شهر مشهد دست یافتند.

وی ادامه داد: مأموران پس از شناسایی دقیق این انبارها و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی  و در حضور کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت از این انبارها بازدید که در بازرسی از آن‌ها مقادیر زیادی کالای احتکاری شامل ۴۸۰ تن سوزن منگه بسته‌بندی، ۱۹ تن و ۶۰۰ کیلو برنج خارجی، ۹۵ تن کنجد، ۹۰۰ کارتن ریسه تزئینی و تعداد ۸۱۶ عدد انواع ظروف آشپزخانه را کشف کردند.

سردار تقوی با اشاره به ‌این‌که «کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برآورد کردند»، تصریح کرد: در این زمینه ۵ سودجو دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در پایان اضافه کرد: مبارزه و مقابله با احتکار کالا و جرایم اقتصادی به ویژه در شرایط پیش آمده امری لازم و ضروری است که پلیس خراسان رضوی با جدیت پیگیر موضوع است و بهتر است مردم موارد مشکوک را به پلیس گزارش دهند.
 منبع:ایسنا
 پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.