خراسان رضوی از نظر تعداد بیمه شده رتبه دوم کشور را دارا است.

خراسان رضوی، رتبه دوم تعداد بیمه شدگان در کشور

به گزارش قدس آنلاین، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی با بیان اینکه خراسان رضوی، رتبه دوم  بیمه شدگان در کشوررا دارد درنشست مشترک دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان بردسکن گفت:جمعیت مشمول بیمه کشاورزان در استان بیش از ۵۲۰ هزار  خانوار است که تا کنون ۲۸ درصد آن تحت پوشش بیمه هستند و ۹ هزار و ۵۰۰ خانوار نیز از مزایای  صندوق مستمری دریافت می کنند.

محمود کاظمی از تشکیل ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در همه شهرستان های استان خبر داد و گفت: این ستاد با هدف ارائه راهکار برای افزایش ضریب بیمه فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی گفت: یکی از برنامه های صندوق این است که تاپایان عمر دولت دوازدهم ضریب پوششی بیمه کشاورزان را در استان به ۱۰۰ درصد برسانیم.    

کاظمی با بیان اینکه در حال حاضر سقفی برای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی نیست، افزود: رانندگان، هنرمندان و قالی‌بافان می‌توانند تا سن ۵۰ سال در این طرح عضویت داشته باشند و از خدمات بیمه و درمانی این صندوق برخوردار شوند.
  منبع:قدس آنلاین، شهروندان مراقب باشند: مامورنما ها در کمین افراد زودباور یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ شهروندان مراقب باشند نیشابور (پانا) - رئیس پلیس فتا خراسان رضوی از شگرد جدید مجرمان در نقش مامو نماها با مراجعه به شهروندان و لزوم هوشیاری در این رابطه خبر داد. «جواد جهانشیری» در تشریح این خبر گفت: با توجه به دریافت تماس‌های تلفنی مردمی به پلیس فتا مبنی بر مراجعه افرادی تحت عنوان مامور شرکت برق به خانه‌های آنها و درخواست ارائه کارت شناسایی از ساکنان و یادداشت شماره کارت ملی مشخص شد این افراد شیاد از طعمه‌های خود مبلغی به بهانه طرح ساماندهی کنتور برق دریافت می کنند. رئیس پلیس فتا خراسان رضوی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از پیگیری لازم از حراست شرکت برق متوجه شدند افرادی که تحت این عنوان به منازل شهروندان مراجعه می کنند مامورنما هستند. جهانشیری اظهار کرد: برابر اعلام نمایندگان شرکت برق، شهروندان می‌توانند برای پیشگیری از وقوع چنین موارد مجرمانه و تشخیص مامور اداره برق از مامورنماهای قلابی، کد شناسایی مامور را به سامانه ۱۰۰۰۵۱۱۱۲۱ پیامک کنند و در صورتی که مامور واقعی باشد هویتش تایید و چنانچه مامور قلابی باشد هویتش تایید نخواهد شد. وی تاکید کرد: نکته اساسی در مراجعه افراد به منازل مسکونی تحت عنوان مامور شرکت برق، آب، گاز و... این است که شهروندان عزیزباید توجه داشته باشند که هیچ گونه وجهی به این افراد نباید تحویل دهند. وی گفت:‌ همچنین یادآوری می‌شود شهروندان، بابت پرداخت هزینه دریافت هرگونه خدمات باید کد رهگیری و شناسه بگیرند و در غیر این صورت از واگذاری هرگونه وجهی به صورت دستی خودداری کنند. پلیس فتا از کلیه کاربران می خواهد درصورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی آن را ثبت کنند و از آخرین رویدادها از جمله اخبار و حوادث سایبری مطلع شوند. منبع: پانا پایان پیام/">صداوسیما
 پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.