اخبار جدید از شرکت اپل حاکی از این است که ایرپادهای مجهز به فناوری شارژ بی‌سیم در سه ماهه اول ۲۰۱۹ معرفی خواهند شد.

ایرپادهای مجهز به فناوری شارژ بی‌سیم اپل در سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شوند

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، ایرپادهای اپل از زمان معرفی خود در سال ۲۰۱۷ یکی از پرفروش‌ترین محصولات اپل شده‌اند. بر اساس صحبت‌های تحلیلگر مشهور، مینگ-چی کو، شرکت اپل در حال برنامه‌ریزی برای ارتقاء این محصول در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ و ایرپادهایی با طراحی جدید در سال ۲۰۲۰ است. این محصول جدید که برای عرضه در ماه‌های بعد آماده می‌شود دارای یک کیس شارژ بی‌سیم خواهد بود.

ابرپادهایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند، دارای کیسی هستند که با کابل استاندارد لایتنینگ شارژ می‌شوند اما محصول جدیدی که اپل در حال آماده کردن آن است دارای اجزای جدیدی خواهد بود و دارای طراحی جدیدی هستند که در برابر شرایط حرارتی بالاتر مقاوم باشند. همچنین کو پیش‌بینی کرده است که با این کارها، قیمت ایرپادها حدود ۶۰ درصد افزایش خواهد یافت.

این تحلیلگر صحبتی از جزئیات محصول سال ۲۰۲۰ اپل نکرد اما شایعات پیش از این حاکی از ویژگی‌هایی از جمله رتبه‌بندی IP بهبودیافته، همگام‌سازی آن با دستیار صوتی اپل، Siri و دیگر مشخصات است. گزارش مینگ-چی کو اشاره‌ای به AirPower، پد شارژر اپل نکرده است. شرکت اپل این محصول را در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد و به نظر می‌رسد، پس از آن دیگر توجهی به آن نکرده است. اگر ایرپادها به طور کامل بی‌سیم شوند، می‌توانیم امیدوار باشیم که پد شارژر اپل به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.