تهدید وجود فردی مسلح باعث تخلیه سالن محل اکران فیلم مستند «نجات آر کِلی» در شهر نیویورک شد.

در نیویورک تهدید امنیتی باعث تخلیه سالن اکران مستند شد

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، تهدید وجود فردی مسلح باعث تخلیه سالن محل اکران فیلم مستند «نجات آر کِلی» در شهر نیویورک شد.

این مستند که قرار بود در مرکز «نیوهاوس» مدیسن اسکوار منهتن نیویورک اکران شود و پس از آن نیز جلسه بحث و گفتگو برگزار شود، بلافاصله پس از شروع اکران، تماس‌هایی با پلیس نیویورک مبنی بر وجود فردی مسلح در این سالن برقرار شد که منجر به تخلیه فوری تمام سالن شد.

این مستند که مربوط به «آر کِلی» خواننده سیاه‌پوست آمریکایی است بارها مورد اتهام آزار جنسی قرار گرفته و در این جلسه اکران با حضور چند نفر از اتهام‌زنندگان همچون همسر سابق «دری کِلی»، «کیتی جونز»، «آسانت جونز»، «فِیت راجرز»، «لیزِت مارتینِز»، «لیسا ون اَلِن و «جروندا پِیس» همراه بود. همه این زنان در این مستند صحبت کرده‌اند و قرار بود بصورت حضوری نیز شرح حال خود را پس از اکران مستند بیان کنند.

برنامه اکران در ساعت ۱۹ آغاز شد و قرار بود پس از آن و در ساعت ۲۰:۳۰ بحث و گفتگو پیرامون این فیلم و مدعیان کِلی صورت بگیرد که ۱۵ دقیقه از اکران گذشته بود که تهدید امنیتی باعث تخلیه فوری سالن شد.

این مستند ۶ قسمتی درباره اتهام‌زنندگان به آر کِلی خواننده برنده جایزه گِرَمی سبک آراَندبی که به چندین فقره تجاوز به زنان متهم شده است. در سال ۲۰۱۷ والدین سه دختر از او شکایت کردند، هر چند کِلی اتهامات وارده را انکار کرد. این فیلم همچنین شامل ۵۰ مصاحبه با اتهام‌زنندگان کِلی و چهره‌های مشهور همچون «بارک» خواننده، «جان لِجِند» و «وَندی ویلیامز» است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.