خراسان شمالی- سرهنگ حسین بدری از کشف ۱۰۰ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در بجنورد خبر داد. 

دام قاچاق میلیاردی در بجنورد توقیف شد  
به  گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بدری جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اعلام خبر کشف ۱۰۰ راس گوسفند به ارزش ۲ میلیارد ریال در بجنورد گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز کارآگاهان پلیس آگاهی استان در محور های مواصلاتی استان اقدام به گشت زنی کردند. 
وی با اشاره به اینکه کارآگاهان در حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شدند، افزود: بعد از صدور دستور توقف در بازرسی از این کامیون تعداد ۱۰۰ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف و ضبط شد. 
این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند، اخاطر نشان کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند. 
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه پلیس به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد تا سلامت افراد جامعه و همچنین اقتصاد کشور در معرض خطر قرار گیرد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
بیش از ۸۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در بجنورد به مقصد نرسید  
سرهنگ رضا عرب زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از کشف ۸۶۰ میلیون ریال کالای قاچاق در مرکز استان خبر داد.  
 وی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به نگهداری مقدار قابل توجهی انواع کالای قاچاق در یک انبار غیر قانونی بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 
وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند محل این انبار را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی کارآگان به محل مورد نظر اعزام که در بازرسی از این انبار تعداد ۶ هزار و ۴۲۹ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی غیر مجاز کشف و ضبط شد. 
این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر شد، خاطر نشان کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده به همراه کالای مکشوفه برای انجام مراحل قانونی تحویل اداره کل تعزیرات حکومتی استان شد. 
دستگیری مأمور قلابی در فاروج
سرهنگ یدالله نوروزی فرمانده نیروی انتظامی فاروج از دستگیری مأمور پلیس قلابی در این شهرستان خبر داد.
وی با اعلام این خبر گفت: مأموران گشت انتظامی این شهرستان در موقع گشت زنی با خودروی پوششی مواد مخدر، به یک دستگاه خودروی pk  مشکوک می شوند. 
وی افزود: راننده این خودرو فردی بود که لباس انتظامی با درجه ستوان یکمی بر تن داشت.، و یک نفر خانم سرنشین نیز همراه وی بود.
وی اظهار کرد: پس از مشکوک شدن به این خودرو و راننده آن که با هویت م. ر خود را معرفی کرده بود، خودرو را متوقف کردند.
سرهنگ نوروزی گفت: با بررسی مدارک شناسایی و هویت این شخص،  همچنین استعلام از پلیس فتا استان مشخص شد که این فرد اقدام به سوءاستفاده از لباس انتظامی کرده است. 
وی افزود: با هماهنگی عوامل حفاظت، اطلاعات شهرستان و انجام هماهنگی قضایی، راننده و سرنشین خودرو برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شدند. 
فرمانده نیروی انتظامی فاروج اظهار کرد: شهروندان در صورت برخورد یا مراجعه با هر نوع مأمور ادرات دولتی به درب منازل آنها، حتما نسبت به رؤیت کارت شناسایی آنها اقدام و موارد مشکوک را به پلیس اعلام کنند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.