متخصص قلب و عروق بیمارستان رضوی از انجام عمل نیمه تهاجمی آنژیو پلاستی به روش cto با حضور تیمی از متخصصان داخلی و خارجی خبر داد.

انجام عمل نیمه تهاجمی آنژیو پلاستی به روش cto

به گزارش قدس آنلاین، احسان جمشیدیان در دومین کنگره بین‌المللی ایران و اروپا که در بیمارستان رضوی در حال برگزاری است، اظهار داشت: انجام این عمل جراحی در بخش کت لب بیمارستان رضوی به صورت زنده و با حضور ۳۰ نفر از اساتید حاذق و برجسته ایرانی و اروپایی انجام شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ مورد عمل live case و live inbox در طول کنگره‌های Iran CTO Meeting ۲۰۱۸ و CASPIAN Meeting ۲۰۱۸ در بیمارستان فوق تخصصی رضوی انجام می‌شود، ابراز کرد: این اعمال جراحی بر روی بیمارانی که ضایعات مزمن عروق کرونر دارند و با وسایل و روش‌های قبلی قابل بازگشایی نیستند، انجام می‌شود.

متخصص قلب و عروق بیمارستان رضوی تصریح کرد: این اعمال جراحی بر روی افرادی که از این بیماری مزمن رنج می‌برند انجام می‌شود و به منظور درمان هر چه بهتر آنان از تجارب اساتید اروپایی نیز بهره‌مند می‌شویم.

دومین کنگره بین المللی ۲۰۱۸CASPIAN Meeting در خصوص نوآوری‌ها و روش‌های کم‌تهاجم در درمان بیماری‌های مادرزادی، ساختمانی و دریچه‌ای قلب با همکاری بنیاد اروپایی CSI و همچنین دومین کنگره بین المللی ۲۰۱۸Iran CTO Meeting در خصوص درمان بیماری‌های مزمن عروق کرونر قلب با همکاری بنیادهای اروپایی Euro CTO Club, TOBI ۲۰۱۸ , EBC، از ۱۴ الی ۱۷ آذرماه ۱۳۹۷ در بیمارستان فوق تخصصی رضوی در حال برگزاری است.

دومین کنگره پزشکان قلب ایران و اروپا در دو زمینه بیماری‌های مادرزادی، ساختمانی و دریچه‌ای و همچنین بیماری‌های انسداد مزمن عروق از ۱۴ آذرماه در بیمارستان فوق تخصصی رضوی آغاز شده و تا ۱۷ آذرماه ادامه خواهد داشت.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.