برای برنامه‌ریزی تعطیلات آخر هفته حتما گزینه تئاتر دیدن هم برای بسیاری از مردم مطرح است؛ اما روی صحنه تئاتر مشهد چه می‌گذرد؟

روی صحنه تئاتر مشهد چه می‌گذرد؟

به گزارش قدس آنلاین، هم اکنون ۶ نمایش «سندرم پای بی‌قرار»، «مراسمی برای یک دوست»، «زنبور»، «توکا»، «کرفس» و «تیستو سبز انگشتی» در سالن‌های نمایش مشهد در حال اجرا است.

«مراسمی برای یک دوست»

نمایشی به کارگردانی امین صبوری، نویسندگی ملیحه مرادی جعفری و بازنویسی امین صبوری است. در خلاصه داستان این نمایش آمده است که : «اهالی شهر در پی تدارک مراسمی برای آقای کلبی ویلیامز هستند، هر کس به نوبه خود مسئولیتی را به عهده گرفته است. آن ها قصد دارند در این مراسم برای دوستشان، کلبی، سنگ تمام بگذارند.»

نمایش «مراسمی برای یک دوست» روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ساعت ۱۹:۰۰ در محل پردیس تئاتر مستقل در حال اجرا است.

«تیستو سبز انگشتی»

نمایشی به کارگردانی محمد جهانپا و نویسندگی عماد نصر آبادی است. نمایش  «تیستو سبز انگشتی» روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۷:۳۰ در محل سالن اصلی تئاتر شهر در حال اجرا است.

«کرفس»

نمایشی به نویسندگی، کارگردانی آرمین ترابی و تهیه‌کنندگی محمدجواد عبدی است. نمایش «کرفس» روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۲۰:۰۰ در محل تماشاخانه خورشید در حال اجرا است.

«سندرم پای بی‌قرار»

نمایشی به طراحی و کارگردانی عبدالله برجسته،   نویسندگی رئوف دشتی و علی حاتمی‌نژاد است. نمایش «سندرم پای بی‌قرار» روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۹:۰۰ در محل شهرستان نیشابور، پلاتو چکاوک در حال اجرا است.

«توکا»

نمایشی به کارگردانی و نویسندگی  علی اکبر خداشناس است. در خلاصه داستان این نمایش آمده است که: «روایت افرادی که بجای تفکر و تدبیر، گاهی به ناچار تن به تقدیر میدهند ... کار درست را میداند، اما روش رسیدن به هدف، را نه... ه. ، اما غافل از اینکه ...»نمایش «توکا» روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۲۰:۰۰ در محل فرهنگ‌سرای ترافیک در حال اجرا است.

«زنبور»

نمایشی به کارگردانی محمد مطهری پور و بهزاد آقاجانی، نویسندگی بهزاد آقاجانی و تهیه‌کنندگی صالح کامرانی در ژانر کمدی اجتماعی است. نمایش «زنبور» روز پنج‌شنبه ساعت ۱۹:۳۰ در محل پردیس تئاتر مستقل در حال اجرا است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.