عضو شورای راهبردی ستاد مردمی اربعین استان قزوین گفت: نگاه خود در خدمت به زائران اربعین را باید گسترده تر کنیم.

نگاه خود در خدمت به زائران اربعین را گسترده تر کنیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام سیدمطهر علیزاده در جلسه تقدیر از خادمان اربعین حسینی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار داشت: ستادمردمی اربعین در سال گذشته شکل گرفت و فعالیتهایی در آن دنبال شد.


وی افزود: امیدواریم در سال ۹۸ فعالیت های اربعین ساماندهی شود و تحقق این امر نیازمند کمک و همیاری عاشقانی است که دل در گرو ابا عبدالله الحسین (ع) دارند و خدمت گذاری را به نحو احسن انجام می دهند؛ اربعین حسینی، روضه اباعبدالله الحسین (ع) است و مجلس این امام باید به نحو احسن انجام شود.

عضو شورای راهبردی ستاد مردمی اربعین استان قزوین گفت: خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) ابعاد مختلفی دارد و جریان یا حماسه اربعین یک پدیده عظیم و عجیبی است که خداوند از آن حمایت می کند و قطعا حمایت از این جریان، پیامی را به همراه دارد.

علیزاده خاظرنشان کرد: امام راحل در جریان پیروزی انقلاب، همدلی که بین مردم ایجادشده بود حمایت خدا را مشاهده کرده بود و استدلال می کند که پیروزی این انقلاب قطعی است؛ امروز اگر از این استدلال برای جریان اربعین استفاده کنیم پیروزی بزرگی را شاهد خواهیم بود؛ باید این نگاه را مشاهده و خدمت خود را در حوزه اربعین گسترده کنیم.


وی بیان کرد: در شورای راهبردی ستادمردمی اربعین، برای محقق شدن این امر اقداماتی انجام شده است و امیدواریم  مشکلات و آسیب های اربعین را به صورت جدی تر در سالجاری شناسایی کنیم؛ دائمی بودن فعالیت های ستاد مردمی اربعین استان قزوین در سال گذشته مطرح شد و لازم است این اقدامات طی سالجاری دنبال شود.

عضو شورای راهبردی اربعین استان قزوین مطرح کرد: هر سختی که خادمان برای امام حسین (ع) متحمل می شوند این سختی، شیرین است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.