خوزستان- سوگول طهماسبی همیشه به عنوان بازیگری بااخلاق، مهربان و بدون حاشیه معرفی شده که زاده اهواز است...

بیش از اینکه از شایعه‌ها عصبانی شوم به آنها می‌خندم

به گزارش قدس آنلاین،  «سوگول طهماسبی» بازیگر سریال کیمیا همیشه به عنوان بازیگری بااخلاق، مهربان و بدون حاشیه معرفی شده است؛ کارهای زیادی برای سینما و تلویزیون ایران انجام داده که از جمله آن می توان سریال کیمیا، برادر و... را نام برد،   دارای اصالت اهوازی است و همین قدس آنلاین را مجاب کرد تا گفت وگوی اختصاصی با او داشته باشد.

سی سالگی را پشت سر گذاشته و احساسش را از افزایش سن چنین شرح می دهد؛ برعکس بسیاری از بانوان هیچ فوبیایی در این مورد ندارم، در واقع روز تولدم بهترین روز است و آنقدر خوشحالم که صبح زود ساعت ۶ بیدارم، احساس می‌کنم خداوند چقدر مرا دوست داشته که به دنیا آمده ام.

 وقتی از او می پرسم این حرف کمی خودخواهانه نیست، به شدت مخالفت می کند و عقیده دارد؛ من معتقدم هر فردی باید خودش را دوست داشته باشد و به خودش احترام بگذارد تا مورد احترام و ارزش دیگران هم قرار گیرد.

قدس آنلاین: اهل فضای مجازی هستید، نظرشما درباره شایعات منتشر شده در این فضا چیست؟

طهماسبی: به شخصه سعی کرده ام زیاد درگیر این فضا نباشم و در لحظه و عاشقانه زندگی کنم؛ صادقانه از برخی‌ می‌خواهم که همه زندگی خود را به صفحات مجازی ختم نکنند و اهمیت بیشتری به زندگی واقعی بدهند، همین چند وقت پیش عکس مرا همراه برادرم در سایت ها منتشر کرده و نوشته بودند ازدواج کرده ام بیشتر از اینکه عصبانی شوم خنده ام گرفت، نمی دانم برای کسی که چنین شیطنتی کرده چه سودی داشته، بهرحال ما عادت کرده ایم اما هنوز برخی از اطرافیانم تصور می‌کنند متاهلم.

قدس آنلاین: بیشتر به بازیگری بی حاشیه معروفید، علت آن چیست؟
طهماسبی: کم حاشیه بودنم برگرفته از فرهنگ خانوادگی ماست، خانواده ای هنری که اهل زرق و برق و حواشی دنیوی نیستند، به خصوص پدرم که استاد مینیاتور بود، الگو قراردادن آنها موجب شد تا خودم را درگیر حواشی اطرافم نکنم.

قدس آنلاین: خودتان را بازیگری مردمی می دانید؟

طهماسبی: به شخصه اعتقاد دارم که فارغ از دنیای بازیگری من یک انسان خلق شده ام و به معیار انسانیت بیشتر توجه دارم و آدم‌هایی که با من از نزدیک برخورد داشته اند می‌ دانند مغرور نیستم چون به این نکته واقفم که شغل آدم‌ها تعیین کننده آن نیست که با دیگران چگونه رفتار کنند و انسانیت حکم می کند برای مردمم احترام قائل باشم.


قدس آنلاین:مادر شدن را چگونه می بینید؟

طهماسبی: از آنجا که حس مسئولیت پذیری بالایی دارم احساس می کنم مادر خوبی می شوم، اعتقاد دارم که حس مسئولیت پذیری یکی از خصوصیات بارز و اصلی برای یک مادر است.

قدس آنلاین: درباره خانواده خود بیشتر بگویید؟

طهماسبی: با مادرم دوستم و در خلوت او را به اسم صدا می زنم، به شدت اهل قلم و اجتماعی و خنده رو است؛ شیطنت آنچنانی در دوران کودکی ام نداشتم اما یکبار از مادرم کتک خوردم، کارت ورود به جلسه امتحان نهایی را فراموش کردم، مرا به جلسه راه نمی‌دادند، به مادرم زنگ زدند، خیلی سریع خودش را به مدرسه رساند همان جا یک نوازش به سبک مادرانه نصیبم شد و آن کتک مختصر را هیچگاه از یاد نمی برم.

قدس آنلاین: خاطره ای از دوران بازیگری خود بگویید؟

طهماسبی: پروژه ای در شهر مسجد سلیمان بازی می کردم که مادرم در پشت صحنه آن حضور داشت، در سکانسی از فیلم باید لیوانی را می شکستم  و با فریاد و گریه بلند مامان، مامان می‌گفتم. به یکباره مادرم دوید و مرا بغل کرد، وسط فیلمبرداری بودیم اما نمی توانستم مانع احساسات یک مادر شوم.

قدس آنلاین: در دنیای شخصی با بازیگری صمیمی هستید؟

طهماسبی: مهراوه شریفی نیا بهترین پارتنر و شریفترین بازیگر از دید من  است، درعالم سینما سعی کرده ام با اطرافیانم دوست باشم اما با او دوستی بسیار خوبی دارم، مهراوه هیچ وقت پایش را از چارچوبی که برای خود در نظر دارد فراتر نمی‌گذارد، دقیقا مثل فامیلی اش شریف است، جدا از آن از نظر من مهراوه شریفی نیا بهترین بازیگر این سال‌ها است به خصوص در مجموعه کیمیا که در تمام نقش های سال‌های مختلف خوش درخشید.

 
قدس آنلاین: بهترین هدیه زندگی؟

طهماسبی: بهترین کادوی تولدم را از دستان پرمهر مادرم که یک سنگ با ارزش گردنی که نام پنج تن بروی آن حک شده، گرفته ام، این هدیه علاوه بر ارزش مادی، ارزش معنوی دارد و با آن آرامش می گیرم.

قدس آنلاین: به ازدواج فکر می کنید؟ معیارتان چیست؟

طهماسبی: اگر در شرایط یک ازدواج موفق و سالم قرار گیرم طبیعی است که ازدواج می کنم، به شخصه مادیات را معیار یک ازدواج نمی‌دانم اما به این اصل هم معتقدم که مادیات تا حدودی باید در زندگی وجود داشته باشد، دوست دارم با کسی ازدواج کنم که سطح فرهنگی و خانوادگی من را بفهمد، این نکته مهمی است که در یک سطح فرهنگی ازدواجم صورت گیرد.

قدس آنلاین:به نظرتان مهمترین خصوصیت اخلاقی بارز شما چیست؟

طهماسبی: راحت بودنم با مردم اصلی ترین خصلت اخلاقی ام است، همیشه سعی کرده ام اصالت خانوادگی ام  و شخصیت خودم که یک اهوازی خونگرم است را نادیده نگیرم.

قدس آنلاین: درباره هنرمندان شهرتان  چه نظری داری؟ مثلا مهدی یراحی.

طهماسبی: مهدی یراحی خواننده خوب کشورمان با انتشار درست و مناسب مشکلات اهواز اصالتش را به رخ کشیده و به همشهری‌های آگاه خود احترام گذاشته، او پرچم اهواز را برافراشته تر کرد و من هم امیدوارم مشکلات این مردم خونگرم و مهمان نواز هر چه زودتر برطرف شود.

قدس آنلاین: دوست دارید با کدام کارگردان همکاری کنید؟

طهماسبی: خیلی علاقه دارم در یکی از کارهای «احمد رضا درویش» نقش داشته باشم، فیلم دوئل این کارگردان را هفت بار دیده ام و با اینکه او را از نزدیک ندیده ام دلم می خواهد بازیگرش باشم.

پی‌نوشت:سینما ثابت است اما ستاره هایش می آیند و می روند، امروز روی پرده نقره ای جاخوش کرده و فردا روی سر در سینما، کسی دیگر را میبینی، روزگاری سالن های سینما برای تو پر می شود و در آینده برای دیگری هورا می کشند، کاش این تلنگری باشد برای اینکه بدانیم هیچ چیز در این دنیا بقای ابدی ندارد حتی قهرمانی در هنر هفتم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.