خراسان شمالی- سرهنگ علی اعتمادی جزئیات دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی را تشریح کرد.

عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اعتمادی رئیس پلیس فتای خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا خبر داد.

وی گفت: طی روزهای اخیر یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا اعلام داشت که شخص یا اشخاصی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و نسبت دادن اعمالی غیر اخلاقی به اینجانب درشبکه اجتماعی اینستاگرام نموده که این امر موجب هتک حرمت بنده و خانواده ام رافراهم آورده است.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت، افزود: کارشناسان پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات فنی، فرد مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

رئیس پلیس فتا استان با تاکید بر اینکه متهم در تحقیقات بعمل آمده به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، یاد آور شد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ اعتمادی با اشاره به اینکه شهروندان در فضای مجازی باید کاملا هوشیار باشند، خاطر نشان کرد: شهروندان باید به منظور حفظ حریم شخصی و خصوصی، خود را ملزم به رعایت قوانینی بدانند که در فضای حقیقی نیز به آن پایبند هستند.

وی در پایان افزود: پلیس فتا از کلیه کاربران می خواهد در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی آن را ثبت کرده و از آخرین رویدادها از جمله اخبار و حوادث سایبری مطلع شوند.

دستبند پلیس بر دستان سارقان حرفه ای در جاجرم

سرهنگ سید جواد عطاردی جانشین انتظامی شهرستان جاجرم از دستگیری ۴سارق حرفه ای با۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در پی اعلام چندین مورد سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان توسط مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگان پلیس آگاهی قرار گرفت.

عطاردی با اشاره به اینکه کارآگان با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق شدند سارقان مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد متهمان تا کنون چندین فقره سرقت به صورت ماهرانه انجام داده اند.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه نهایتا کارآگان بعد از شناسایی محل اختفای این افراد موفق شدند آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند، خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های بعمل آمده به ۷ مورد سرقت منزل و اماکن خصوصی و... در سطح شهرستان  اعتراف که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف زمین خواری ۵۰۰ میلیون ریالی در بجنورد

سرهنگ رضا عرب زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری عامل زمین خواری ۵۰۰ میلیون ریالی در بجنورد خبر داد.

وی گفت: با کسب خبری مبنی بر تصرف اراضی دولتی در شهرستان بجنورد موضوع به صورت وبژه در دستور کار ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی این پلیس قرار گرفت.

عرب زاده افزود: در بررسی های فنی کارگاهان پلیس مشخص شد بخشی از اراضی دولتی به مساحت ۲۶۰ متر مربع به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال به صورت غیر قانونی تصرف شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی، عامل زمین خواری را شناسائی و در یک اقدام غافلگیرانه فرد مورد نظر را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به معرفی متهم به دادسرا خاطر نشان کرد: حفظ بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

تصادفات درون شهری در بجنورد ۳ مجروح بر جای گذاشت

سرهنگ رحمان اسپیدکار رئیس پلیس راهور خراسان شمالی از وقوع دو مورد تصادف در حوزه درون شهری در سطح شهرستان بجنورد با ۳ نفر مجروح خبر داد.

وی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد دو فقره تصادف در سطح شهرستان بجنورد اعلام که بلافاصله کارشناسان پلیس راهور استان به همراه عوامل امدادی به محل های مورد نظر اعزام شدند.

اسپیدکار با اشاره به اینکه این تصادفات در خیابان های "نارون در اثر برخورد یک دستگاه وانت مزدا با موتورسیکلت" و "میدان امام رضا(ع) بر اثر برخورد یک دستگاه پزو با پراید" به وقوع پیوسته است، افزود: در این حوادث ۳ نفر به شدت مجروح که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال شدند.

این مقام انتظامی همچنین خاطر نشان کرد: کارشناسان علت وقوع این تصادفات را عدم رعایت حق تقدم و عدم توجه به جلو اعلام کردند.

رئیس پلیس راهور خراسان شمالی با اشاره به اینکه رانندگان عزیز همواره باید قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، تاکید کرد: توجه به قانون و عدم شتاب زدگی در حین رانندگی و رعایت سایر قوانین مربوط به رانندگی کاهش حوادث و تصادفات را به دنبال دارد.

کشف ۷ تن مرغ و خروس زنده میلیاردی در مانه و سملقان

سرهنگ حسین بدری جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۷ تن مرغ و خروس زنده به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال در مانه و سملقان خبر داد.

وی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به حمل مقدار قابل توجهی مرغ و خروس زنده بدون مجوز کرده بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بدری با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و همچنین ایجاد یک تور ایست و بازرسی در محور "مانه و سملقان به چمن بید" کردند، افزود: در حین کنترل خودروهای عبوری کارآگاهان به یک دستگاه کامیون باری مشکوک که بلافاصله دستور توقف را صادر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از این کامیون مقدار ۷ تن مرغ و خروس زنده بدون مجوز و قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ بدری با تاکید بر اینکه پدیده شوم قاچاق به اقتصاد کشور ضربه سنگینی وارد می کند از مردم عزیز خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت این گونه افراد که به دنبال سودجویی هستند بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۹۰ میلیون ریال کالای قاچاق در بجنورد

سرهنگ رضا عرب زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از کشف ۹۰ میلیون ریال کالای قاچاق در بجنورد خبر داد.

وی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به نگهداری مقدار قابل توجهی نوار چسب برق قاچاق در یک انبار در حاشیه شهرستان بجنورد کرده بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

عرب زاده با اشاره به اینکه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: کارآگاهان در بازرسی از این انبار تعداد ۶ کارتن حاوی ۳ هزار عدد نو.ار چسب برق قاچاق را کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش این کالا ۹۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.