عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان مردم می توانند علیه بازنشسته های شاغل اعلام جرم کنند.

مردم می توانند علیه بازنشستگان شاغل اعلام جرم کنند

احسان قاضی زاده هاشمی نماینده فریمان و سرخس  در مجلس در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: در راستای اجرای  قانون منع بکارگیری بازنشستگان و برمبنای ماده ۵۹۸ قانون مجازات اسلامی، شاغل بودن افراد بازنشسته  در هر رده ای  تصرف در اموال دولتی شناخته شده و جرم تلقی می گردد از این رو مردم می توانند با مراجعه به دادسراهای محل اقامت خود علیه کارکنان  بازنشسته شاغل در هر رده ای اعلام جرم کنند.
طراح اصلی این قانون با بیان اینکه امروز یکی از مهمترین نیازهای های جامعه ما احترام به قانون از سوی مسئولان و مردم است، تصریح کرد: طبق آخرین اطلاعات در حدود ۸هزار نفر در کشور مشمول این قانون بودند که در حدود ۷هزار نفر از انها از سمت خود کناره گیری و این قانون را اجرا کرده اند.  
قاضی زاده هاشمی افزود:  در روز دوشنبه هفته آینده نیزجلسه ای با دستگاه های نظارتی کشور همچون سازمان بازرسی و دیوان محاسبات خواهیم داشت و لیست افراد مشمول و اینکه چه تعداد تاکنون  این قانون را اجرا کرده اند را مجددا مورد بررسی قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.