خراسان شمالی- چهارمین نشست ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خراسان شمالی با حضور مسئولین کارگروههای ستاد برگزار شد.

برگزاری چهارمین جلسه از سلسله نشست‌های چهلمین سالگرد انقلاب‌اسلامی در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خر اسان شمالی،حجت الاسلام اصغر قدیمی؛ مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در چهارمین نشست ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خراسان شمالی، ضمن قدردانی از اهتمام جدی روسای کارگروهها نسبت به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی؛ آرزوی دشمن در به زانو درآوردن نظام اسلامی را خوابی آشفته دانست چراکه خود مردم پشت این نظام و انقلاب ایستاده اند و نظامی که متکی به مردم باشد و ارزشهای آن باور عمیق و قلبی مردم باشد، افول پذیر نیست.

وی اظهار داشت: مسئولین نیز در قبال این مردم باید  قدرشناس باشند، احساس مسئولیت کنند و در رفع مشکلات و معضلات دریغ نکنند.

رئیس دفتر امام جمعه بجنورد بیان داشت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و انقلاب در دورترین نقاط استان که روزگاری حتی از امکانات ابتدایی و اولیه هم برخوردار نبود، مردم ما از تمامی امکانات رفاهی بهره مند هستند و باید این برکات در جامعه تبیین شود.

وی از تلاشهای ارزشمند کارگروهها و دستگاهها به ویژه صداوسیما در راستای بیان دستاوردها و افتخارات نظام قدردانی کرد و افزود: امروز همه ما مسئولیت داریم به هرنحو ممکن دستاوردها را برای همگان به ویژه نسل جوان که انقلاب و دوران ستم شاهی را درک نکرده اند بیان کنیم.

علی قربانی جم مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی و مسئول کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه در جلسات قبل، مقرر شد هر کارگروه ۴۰ برنامه شاخص را تدوین و ارائه دهد، افزود: پیشنهاد می کنم از ۶۰۰ طرح و برنامه ای که قرار است ارائه شود، ۴۰ برنامه شاخص انتخاب و بر اساس آن تولید محتوا و برنامه سازی انجام شود.

وی افزود: اگر مهم ترین و شاخص ترین برنامه هرکارگروه مشخص شود و به سرجمع برسیم، می توانیم با برجسته سازی آنها در رسانه ملی، بازتاب مناسبی از برنامه های شاخص داشته باشیم.

مدیرکل صداوسیمای استان به اجرای برنامه ها و طرح هایی همچون پویش عکس انقلاب، مسابقه مطبوعاتی، کاروان انقلاب و پاتوق رسانه ای در کارگروه رسانه و فضای مجازی اشاره کرد و افزود: امسال قرار است برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب قبل از ایام دهه فجر اجرایی شود.

وی  با بیان اینکه اگر می خواهیم برنامه های امسال متفاوت تر از سال های قبل برگزار شود، باید طرح ها و ابتکارات بدیعی نیز در کارها ارائه دهیم.

قربانی جم پیشنهاد داد: یک روز به صورت نمادین تمام مدیران کل دستگاه های اجرایی در مناطق حاشیه شهر حضور یافته و در بطن مردم، به خواسته های آنان ترتیب اثر دهند و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار بگیرند.

وی با تأکید بر اینکه برای برجسته سازی یک برنامه نیازمند طرح مبتکرانه و برنامه ای که تا کنون اجرا نشده هستیم، اظهارداشت: یکی دیگر از طرح هایی که ما در حال پیگیری هستیم، سرکشی همه اقشار مردم از سه هزار خانواده شهید استان در یک بازه زمانی مشخص است و تصمیم داریم به گونه ای برنامه ریزی کنیم که بتوانیم همه این برنامه ها را پوشش رسانه ای بدهیم.

مسئول کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه بنا داریم هر برنامه ای که اجرا می کنیم با تابلو «چهل سالگی انقلاب» باشد، بیان کرد: به زودی مسئولان ۱۵ گانه کارگروه های ستاد را دعوت می کنیم تا برنامه های خود را در رسانه ملی تبیین کنند.

در ادامه این نشست، نمایندگان کارگروه های ذیل ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در جلسه حضور داشتند، به ارائه برنامه های خود پرداختند.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.