یزد- در پی درگیری ماموران ایست و بازرسی شهید مدنی یزد با ناامن کنندگان حریم امنیت کشور سروان "ایرج صفاری" به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیام تسلیت فرماندهی انتظامی یزد به مناسبت شهادت سروان "ایرج صفاری"

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پی شهادت سروان" ایرج صفاری" فرماندهی انتظامی استان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام  به این شرح است:

شهادت فی سبیل الله آرزوی قلبی عاشقان و دلدادگان ابا عبدالله الحسین(ع) بوده و هست؛ وصل عاشقانه شهید گرانقدر «ایرج صفاری» مبارک باد که بایسته و سزاوار این مرتبه والا بود.

فرماندهی انتظامی استان یزد شهادت این شهید سرافراز حریم امنیت را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله)، خانواده  معزز آن شهید گرانقدر، همرزمان وی و مردم شهید پرور استان  تبریک و تسلیت عرض می نماید.

روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد."

هم چنین محمدرضا مزیدی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد درباره جزئیات حادثه ایست و بازرسی شهید مدنی یزد، گفت: در راستای مبارزه با ناامن کنندگان حریم امنیت کشور، شب گذشته ماموران ایست و بازرسی شهید مدنی یزد هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آن دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه به ایست ماموران با افزایش سرعت از محل متواری شد.

وی افزود: با رعایت قانون به کارگیری سلاح ماموران به سمت خودرو تیراندازی کرده و در این عملیات، بر اثر برخورد ۲ خودرو با هم، سروان "ایرج صفاری" به فیض شهادت نائل آمد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد با بیان اینکه در این حادثه یکی دیگر از ماموران نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد، افزود: حال عمومی وی رضایت بخش است.

وی خاطر نشان ساخت : تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سرنشینان خودروی متواری ادامه دارد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.