البرز - ناصر مقدم ازبرگزاری نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب البرز از ۲۵ آذر ماه سال جاری خبر داد.

برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب البرز از ۲۵ آذر در محل پارک شهید چمران کرج

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،ناصر مقدم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز پیش از ظهر امروز (شنبه) در نشستی خبری که در اداره کل فرهنگ وارشاد البرز برگزار شد، اظهار کرد: نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان البرز از ۲۵ لغایت ۳۰ آذرماه در محل پارک شهید چمران کرج برگزار خواهد شد.

وی افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد تا حدود ۳۰۰ ناشر در این نمایشگاه شرکت کنند و تا به امروز ۵۰۰ ناشر ثبت نام کرده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه نحوه وچگونگی انتخاب ناشران شرکت کننده در نمایشگاه کتاب البرز بر عهده موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران است، گفت: پیش بینی می شود این موسسه متناسب با عملکردی که در استانهای دیگر داشته زمینه حضور ۳۰۰ ناشر را در این نمایشگاه فراهم کند.

مقدم خاطرنشان کرد: دراین نمایشگاه علاوه بر ۱۳۰غرفه اصلی  وعرضه کننده کتاب در قالب غرفه هایی مجزا برنامه های جانبی نیز دراین نمایشگاه برگزار شود.

این مسئول در ادامه گفت:برنامه های جانبی این نمایشگاه شامل رو نمایی از کتاب، عصر شعر، نقد کتاب، ایستگاه نقاشی کودکان، غرفه های ویژه ایثار و شهادت، امر معروف و نهی از منکر، اجرای نمایشگاه های خیابانی، کارگاه های آموزش نویسندگی ومعرفی افرادی که در حوزه کتاب فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم دراین نمایشگاه غرفه ای را خواهد داشت و سایر برنامه ها نیز در این نمایشگاه برگزارمی شود.

مقدم بابیان اینکه در این نمایشگاه، کتاب با تخفیف ۲۰ درصدی عرضه خواهد شد، گفت: از ۳۰۰ ناشر شرکت کننده در این نمایشگاه ۱۳ ناشر متعلق به استان البرز است همچنین برای ارائه بن کتاب ۵ کتابفروشی درسطح شهر هماهنگ شده تا بن تخفیف کتاب را به مراجعه کنندگان توزیع کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرزدرپایان  گفت: نمایشگاه کتاب البرز ۲۵ آذر ماه ساعت ۱۰ صبح با حضورمسئولین کشوری و استانی افتتاح خواهد شد و ساعت کار نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۴ الی ۲۱ خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.