فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری عامل سرقت 2 کیلوگرم طلا و 3 مالخر اموال مسروقه و همچنین متهمان پرونده کلاهبرداری 15 میلیارد ریالی با جعل پروانه حفر چاه عمیق خبر داد.

دستگیری عامل سرقت 2 کیلوگرم طلا در مشهد
به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد کاظم تقوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در پی گزارش سرقت 2 کیلوگرم طلا از یک کارگاه طلاسازی در مشهد دستورات لازم با توجه به‌اهمیت موضوع صادر شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: کارآگاهان زبده پایگاه پنجم پلیس آگاهی در مشهد با تحقیقات علمی خود در این رابطه به‌سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به‌چهره زنی عامل سرقت شد.

وی با بیان اینکه بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد، کارگر کارگاه طلاسازی که به‌مواد مخدر اعتیاد دارد مرتکب این سرقت شده، متذکر شد: کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی، عامل سرقت را دستگیر کردند.

تقوی بیان کرد: این متهم که راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید، در اعترافات اولیه خود سه مالخر اموال مسروقه را نیز به‌پلیس معرفی کرد، در ادامه، کارآگاهان، سه متهم دیگر این پرونده را نیز دستگیر کردند و بررسی‌های اولیه نشان داد 6 میلیارد ریال طلا توسط این سه مالخر از متهم خریداری شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.