نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: پیگیری وضعیت شهدای منا جزو اولویت‌های ماست و امیدوارم بتوانیم در این حوزه به موفقیت برسیم.

حجت السلام قاضی عسکر: پیگیری وضعیت شهدای منا جزو اولویت‌های ما است

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، حجت السلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان حج و زیارت اظهار کرد: از سال ۵۹ که در این مسیر قرار گرفته‌ایم؛ شرایط سختی برای اعزام حجاج داشتیم و همه افرادی که در سمت رئیس حج و زیارت منصوب شدند؛ زحمات زیادی را متحمل شدند.

وی با بیان اینکه سال ۶۶ سال خطرناک و حساسی بود و با مشکلات زیادی روبه رو بودیم، گفت: خوشبختانه هم اکنون در اعزام حج به رضایت مقام معظم رهبری رسیده ایم.

وی با اشاره به اینکه رشیدیان به حوزه حج بسیار آشنا است، اظهار کرد: وی پیش از این مسئول نظارت و بازرسی بود.

قاضی عسکر مطرح کرد: غیرجناحی عمل کردن آقای رشیدیان از ویژگی‌های بارز ایشان است و امیدواریم اینجا هم فراجناحی عمل کنند و در خدمت مردم باشند.

وی  بیان کرد: درهیچ دوره‌ای روابط دو کشور ایران و عربستان تا این اندازه تیره نبوده است و در حال حاضر حج عمره تعطیل است.

 نماینده ولی فقیه در حج و زیارت با بیان اینکه ۶ میلیون نفر سالهاست که برای حج سپرده گذاشته اند، تصریح کرد: باید از حقوق زائران دفاع کنیم.

قاضی عسکر با اشاره به اینکه در اعزام زائران به عتبات مشکلات جدی داریم که باید ساماندهی شود، افزود: گرانی ارز امسال وضعیت پیش روی ما را خطرناک جلوه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری وضعیت شهدای منا جزو اولویت‌های ماست و امیدوارم بتوانیم در این حوزه به موفقیت برسیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.