عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: استقلال به شرایط بسیار خوبی رسیده و این تیم برای نیم فصل دوم تنها به یکی دو بازیکن باتجربه دیگر نیاز دارد.

باقری در نتایج استقلال بسیار تاثیر گذار است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مجید رضایی اظهار داشت: آبی پوشان مقابل سپیدرود نمایش دلپذیری داشتند و بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتند. تاثیرات روانی نتایج و پیروزی‌های قبلی در بازی با سپیدرود کاملا مشهود بود و روی این نتیجه تاثیر مستقیم داشت.

عضو کمیته فنی آبی پوشان گفت: مدافعان کناری ما که غفوری و زکی پور بودند در این دیدار درخشیدند و ۳ گل از ۵ گل این بازی روی پاس این دو بازیکن به دست آمد. اگر بخواهیم چهره شاخص این بازی را معرفی کنیم بی تردید باید بر روی نام فرشید باقری دست گذاشت که ۲ گل زد و یک پاس گل هم داد، اما من می خواهم در کنار نام باقری، زکی پور و غفوری، به  بازی درخشان علی کریمی اشاره کنم.

وی افزود: شاید بازی علی کریمی آنقدر چشم نواز نباشد که به نظر هواداران بیاید، اما وی این روزها ستون اصلی تیم است و به محور تیم تبدیل شده است. اگر می بینید فرشید باقری هم خوب و با اعتماد به نفس در حملات شرکت می کند تنها دلیلش بازی درخشان علی کریمی است.

پیشکسوت آبی پوشان با تمجید از بازی روح الله باقری در خط حمله بیان داشت: با این که باقری گل نزد، اما از نقش او در نتایج استقلال نباید گذشت. روح الله باقری به خوبی اصل پرسینگ را روی خط دفاعی حریفان اجرا می کند و وظایفش را بعنوان یک مهاجم نوک خوب انجام می دهد.

رضایی تصریح کرد: جدایی بازیکنان باتجربه‌ای مثل ابراهیمی و جباروف و تیام باعث شد یکسری جوان در این تیم پیدا شوند و تبدیل به ستاره شوند. درخشش امروز امثال علی کریمی، رضا آذری، صیادمنش، باقری و دیگران حاصل جدایی بزرگانی مثل ابراهیمی و جباروف و تیام است. 

عضو کمیته فنی آبی پوشان خاطرنشان ساخت: با اتفاقات خوبی که برای استقلال در این هفته ها افتاده، به نظر می رسد در نقل و انتقالات تنها باید یکی دو بازیکن باتجربه به تیم اضافه شوند تا برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشکل خاصی پیش نیاید. البته تصمیم گیری نهایی این موضوع با خود شفر است و این تنها پیشنهاد من بعنوان پیشکسوت باشگاه و یکی از اعضای کمیته فنی است. 

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.