۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 633446

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، آخرین وضعیت بهسازی محوطه تاریخی - فرهنگی برج طغرل را تشریح کرد.

بررسی وضعیت برج طغرل در شورای شهر تهران

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، محمدجواد حق‌شناس در جریان یکصدوششمین جلسه شورای شهر تهران طی تذکری اظهار کرد: در بازدیدی که هفته گذشته به اتفاق آقایان سالاری، خلیل‌آبادی و خانم امانی و معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه‌های مهم فرهنگی واقع در منطقه ۲۰ شهرداری تهران در محوطه تاریخی - فرهنگی رازی (برج طغرل)‌ انجام شده مواردی مشاهده شد که به استحضار اعضای شورای شهر تهران،‌ ری و تجریش رسانده می‌شود و علاوه بر این موارد در راستای رفع مشکلات این پروژه‌های بزرگ فرهنگی نکاتی به شهردار و معاونت مربوطه متذکر می‌شوم.

وی افزود: بودجه تخصصی در سال‌های ۹۱ تا ۹۷ مبلغ ۸۹.۵ میلیارد تومان بوده است در حالیکه عملکرد آن حدود ۱۰۴ میلیارد تومان بوده است که نشان از تلاش موثر سازمان عمرانی شهرداری و پیمانکاران این پروژه بوده است و با توجه به عدم تخصیص کامل بودجه سال جاری میزان مطالبات پیمانکاران به حدود ۲۰ میلیارد تومان رسیده است.

حق‌شناس گفت: بخشی از این پروژه با قدری تلاش و همت مسئولان و تخصیص کامل اعتبارات می‌تواند تا پایان سال جاری و حتی در ایام مبارک دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران تصریح کرد: بنابراین انتظار می‌رود شهرداری در خصوص تکمیل پروژه‌های بهینه، تمام بویژه یا درصد پیشرفت بالای پروژه اقدام کرده و این موارد را در اولویت قرار دهد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.