شرکت لینکلن با معرفی نسل جدید مدل Aviator ،حضور خود را در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس اعلام کرد.

شاسی‌ بلند جدید شرکت لینکلن در مقابل شما زانو می‌زند +تصاویر

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، Aviator  ۲۰۲۰، یک شاسی بلند همراه با امکانات عالی و اندازه متوسط است. شرکت لینکلن برای مدل جدید این خودرو موتور توربوشارژ ۳.۰ لیتری همراه با ۶ سیلندر با قدرت ۴۰۰ اسب‌بخار را انتخاب کرده‌ است. البته مدل هیبریدی این اتومبیل که با گاز و انرژی الکتریکی کار می‌کند قدرت بیش‌ از ۴۵۰ اسب‌ بخار و گشتاور ۶۰۰ پوند-فوت را تولید می‌کند.

از ویژگی‌های این مدل ارائه امکانات هوشمند و کنترلی بسیار گسترده‌ است، برای مثال Aviator به حالت رانندگی لینکلن (Lincoln Drive Modes) مجهز است که در حالت‌های آب و هوایی متفاوت (عادی ، لغزنده، برودت شدید و...) فرمان‌پذیری و واکنش‌گرایی اتومبیل را تنظیم می‌کند. مدل GT دو بسته تنظیم اضافی با نام Pure EV و Preserve EV دارد که رفتار سیستم انتقال هیبریدی را مدیریت می‌کند.

همچنین سیستم تعلیق انطباقی در هنگام پیاده‌ یا سوار شدن و بارگیری در عقب خودرو، ارتفاع اتومبیل را پایین می‌آورد تا امور ذکر شده راحت‌تر صورت گیرد. صاحب‌نظران حوزه فناوری این ویژگی را "زانو زدن اتومبیل در مقابل مالک خود" تفسیر کرده‌اند. البته ویژگی‌ سیستم تعلیق انطباقی به این‌ جا ختم نمی‌شود، دوربین عقاب (eagle-eyed) در جلوی اتومبیل برای تشخیص چاله‌ها یا پستی‌بلندی‌های مسیر و تنظیم خودرو برای سواری نرم‌تر از دیگر ویژگی‌های این سیستم است.

خریداران همچنین می‌توانند از امکانات نرم‌افزار موبایل لینکلن هم استفاده کنند، کارهایی مانند باز و بسته کردن درها، روشن‌کردن اتومبیل و شروع به حرکت و باز کردن بالابر را می‌توان با این نرم‌افزار انجام داد.

از دیگر امکانات شاسی‌بلند لوکس شرکت لینکلن سیستم Co-Pilot ۳۶۰ است که امکاناتی همچون سیستم کمک‌راننده‌ ترافیک (برپایه سیستم کروز انطباقی است که امکان توقف و حرکت خودکار هم به آن اضافه شده) یا سیستم مقابله با تصادف را به اتومبیل اضافه می‌کند. همچنین برای ایمنی رانندگی با دنده‌ عقب و پارک خودرو سیستم‌های کمک ترمز معکوس و کمک فعال پارک خودرو برای این مدل در نظر گرفته‌ شده است.

در ادامه تصاویر اتومبیل ۲۰۲۰  Aviator را مشاهده می‌کنید:

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.