سردار اشتری با بیان اینکه توطئه تروریستی چابهار با هوشیاری و شجاعت ماموران نیروی انتظامی ‌خنثی شد، گفت: ۱۰ متهم تاکنون در ارتباط با حادثه تروریستی چابهار دستگیر شده‌اند.‌

بازداشت ۱۰ متهم در ارتباط با حادثه تروریستی چابهار

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان ۱۹۷ کلانتری ۱۵ گوهردشت  در ارتباط با  سربازانی که در مرز افغانستان و پاکستان گروگان گرفته شده‌اند، اظهار داشت: در این رابطه اقداماتی انجام شده که امیدواریم تعداد باقی مانده از آنها به کشور و نزد خانواده‌های خود بازگردند.

وی افزود: با نظرسنجی‌های انجام شده مشخص شد رضایت مردم نسبت به عملکرد نیروی انتظامی افزایش پیدا کرده است.

فرمانده نیروی  انتظامی درباره اتفاقاتی که در فرانسه پیش آمده است، عنوان کرد: بسیاری از مسئولین و مردم پیام‌هایی جهت تشکر از نیروی انتظامی داشتند  و یکی از مزیت‌های پلیس جمهوری ایران این است که افرادی که در نیروی انتظامی هستند از بین مردم و فرزندان این مردم هستند.

سردار اشتری با اشاره به اینکه پلیس جمهوری ایران در جای خود مقتدرانه برخورد می‌کند و در جایی هم که باید مشارکت مردم را داشته باشد از این فرصت استفاده می‌کند تا مشکلات کمتری داشته باشد، عنوان کرد: درباره اتفاق ۱۵ آذرماه که در چابهار رخ داد با هوشیاری و شجاعت مامورین نیروی انتظامی این توطئه خنثی شد و فرد تروریست بیرون از مقر ماشین را منفجر کرد.

وی با بیان اینکه تعدادی تا روز گذشته دستگیر شدند، گفت:  آماری که تا کنون به ما داده‌اند ۱۰ نفر دستگیر شدند که توسط نیروی انتظامی و دیگر دستگاه ها بوده و تعدادی افراد دیگری که مرتبط با این افراد هستند شناسایی شدند و در وقت مشخص دستگیر می‌شوند.

سردار اشتری با اشاره به اینکه با عزم راسخ و با قدرت بیشتر به کار خود ادامه خواهیم داد، تصریح کرد: درباره عملکرد استان در تمام شاخص‌ها بهبودی ملاحظه می‌شود که در ۱۲ شاخص اصلی که هر روز کنترل می‌شود استان البرز دارای عملکرد خوب است و امیدواریم با همکاری مردم و نیروی انتظامی هر روز شاهد پیشرفت بیشتر این استان باشیم.

وی با اشاره به اخلالگران ارز عنوان کرد: تعداد مشخصی که قبلا اعلام شده با هماهنگی دستگاه قضایی شناسایی و دستگیر شدند و تحویل مقام قضای شدند و نیروی انتظامی در این عرصه با اشراف اطلاعاتی که داشت افراد مدنظر را تحویل مقام قضایی داد که نتیجه آن را دستگاه قضایی اعلام می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امسال افزایش کشفیات را داشته‌ایم، گفت: از چند ماه گذشته به دلیل افزایش قیمتها این موضوع برعکس شده و یکسری کالاها صادر می‌شود و طبق تصمیمات گرفته شده مانع خروج این کالاها می‌شویم چون مایحتاج مردم هستند.

سردار اشتری با بیان اینکه در ارتباط با قاچاق سوخت هم بخشهایی که مرتبط هستند باید پیگیر باشند، افزود: نباید فراوده‌های سوختی مانند بنزین و نفت سفید به راحتی در استانهای مرزی در دسترس قرار گیرد تا قاچاق شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.