مدیر رسانه‌ای هیئت فوتبال خراسان‌رضوی گفت: مشهد و ورزشگاه امام رضا(ع) آماده میزبانی از رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو است

مشهد آماده میزبانی از رقابت‌های فوتبال مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو است
به گزارش قدس آنلاین ، محمدرضا جلوه اظهار داشت: هیئت فوتبال خراسان رضوی و بدنه فوتبال استان این ظرفیت را دارد که با توجه به زیرساخت ورزشگاه امام رضا(ع) آماده پذیرایی از رقابت‌های ملی هستیم.

مدیر رسانه‌ای هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: زیرساخت‌های گردشگری و زیارتی بسیار مناسبی در مشهد مقدس در کنار زیرساخت سخت افزاری ورزشی در این حوزه وجود دارد و آماده میزبانی از تیم‌های ملی فوتبال در رده‌های مختلف هستیم و این مهم را بارها به مسئولان فدراسیون ارائه کرده‌ایم.

جلوه خاطرنشان کرد: امکانات پزشکی و ورزشی در مشهد مهیاست و کلینیک پزشکی فوتبال شرق کشور نیز در مشهد افتتاح شده و عوامل اجرایی برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال در مشهد همواره جزو بهترین‌ها بوده‌اند. پس از سال‌ها در سال جاری در ورزشگاه امام رضا(ع) کلاس آموزشی A آسیا در مشهد برگزار شد و اکنون نیز کلاس مربیگری B آسیا در مشهد در جریان است.

وی بیان کرد: برای برگزاری اردوهای تیم ملی و بازی‌ها در رده‌های مختلف آمادگی داریم و در صورتی که فدراسیون اعلام کند مقدمات را فراهم می‌کنیم و حتی در ورزشگاه ثامن نیز در رده‌های مختلف میزبان تیم‌های ملی بودیم.

مدیر رسانه‌ای هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: تیم ملی نوجوانان فوتبال نیز سابق بر این در مشهد و در ورزشگاه امام رضا(ع) اردو داشت؛ در زمینه رقابت‌های بین‌المللی مانند مقدماتی المپیک توکیو نیز با توجه به زیرساخت‌ها می‌توانیم میزبان تیم ملی امید نیز باشیم. البته در این زمینه نامه نگاری صورت نگرفته و باید مراجع ذی صلاح در این زمینه مجوزها را ارائه دهند اما تا این لحظه نامه‌ای در این زمینه دریافت نکرده‌ایم.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.