۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
کد خبر: 633792

جدول پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته نشان می‌دهد که میان رده سامسونگ جای هوآوی را در بالا جدول گرفت.

جدول ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، با ثابت شدن میزان جابجایی‌های گوشی‌ها در ماه دسامبر، گوشی‌های زیادی فرصت این را پیدا می‌کنند تا جدول ۱۰ گوشی پرطرفدار جهان را به مدت طولانی‌تری ببینند و همینطور بسیاری از گوشی‌ها هستند که تولید آن‌ها متوقف شده اما باز هم به یکی از پرطرفدارترین گوشی‌ها تبدیل شده‌اند. گوشی‌های رده اول و دوم باز هم جایگاه خود را حفظ کرده‌اند اما این گوشی میان رده سامسونگ، Galaxy A۹ است که جای پرچمدار هوآوی، Mate ۲۰ Pro را در جایگاه سوم گرفته است.

در رتبه‌های نخست جدول ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته، این باز هم گوشی میان رده شیائومی است که توانسته رتبه نخست را در اختیار بگیرد؛ Redmi Note ۶ Pro باز هم این هفته اولین گوشی پرطرفدار جهان شده و پنجمین هفته متوالی است که این جایگاه را در اختیار دارد.Galaxy A۷، اولین گوشی سامسونگ با دوربین سه‌گانه پس از گوشی میان رده شیائومی قرار گرفته است. سامسونگ Galaxy A۷ هم مدت زیادی است که جایگاه دوم را در اختیار دارد. رتبه سوم جدول پرطرفدارترین گوشی‌های جهان، در اختیار دیگر گوشی میان رده سامسونگ قرار گرفته است. Galaxy A۹، اولین گوشی جهان با دوربین چهارگانه که هفته گذشته در رده پنجم قرار داشت، این هفته موفق شد جای پرچمدارهوآوی، Mate ۲۰ Pro را بگیرد و در جایگاه سوم بایستد. پرچمدار اخیر هوآوی هم به رتبه چهارم سقوط کرد.

در رتبه‌های میانی جدول، همانطور که اشاره شد، Mate ۲۰ Pro، پرچمدار حرفه‌ای هوآوی در رده چهارم قرار گرفته و پس از آن Galaxy A۸sسامسونگ قرار گرفته است. Galaxy A۸s امروز معرفی خواهد شد ولی محبوبیت این گوشی از همین حالا به دلیل شایعاتی که درباره آن وجود دارد، بالا است. پس از این گوشی‌ها هم Poccophone F۱ شیائومی و آنر ۸X هوآوی قرار دارند.

در رده‌های پایین جدول، گوشی‌هایی دیده می‌شوند که به دلیل افت قیمت خود، دوباره به عنوان یک گوشی محبوب شناخته می‌شوند. یکی از همین گوشی‌ها، Galaxy S۸ است که در رده هشتم جدول ۱۰ گوشی پرطرفدار جهان قرار گرفته است. پس از این گوشی دو آیفون شرکت اپل دیده می‌شوند. این گوشی‌های به ترتیب iPhone ۶s و iPhone ۶ هستند که این هفته، به تازگی در میان گوشی‌های پرطرفدار این هفته قرار گرفت.

در ادامه جدول ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته و تغییرات آن را مشاهده می‌کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.