سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد رئیس‌جمهور، فرمانده ارتش و نخست‌وزیر لبنان مسئول فعالیت‌های حزب‌الله هسنتند زیرا این فعالیت‌ها را می‌بینند اما از آن چشم‌پوشی می‌کنند.

 مقام صهیونیست: سران سیاسی و نظامی لبنان مسئول فعالیت‌های حزب‌الله هستند

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، در حالی که رژیم صهیونیستی از هفته گذشته عملیاتی در مرز با لبنان را آغاز کرده تا به زعم خود تونل‌های حزب‌الله را کشف کند «رونن منلیس» سخنگوی ارتش این رژیم طی اظهاراتی مدعی شد «میشل عون» رئیس‌جمهور ، «ژوزف عون» فرمانده کل ارتش و «سعد الحریری» نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور لبنان مسئول فعالیت حزب‌الله در راستای خدمت به ایران هستند.

روزنامه «الشرق‌الاوسط» در خبری به نقل از منلیس نوشت: از جنگ ۲۰۰۶، ۱۲ سال از آتش‌بس با لبنان گذشت، ما به ادامه آرامش تا ۱۲ سال دیگر بلکه ۲۰ یا ۲۵ سال دیگر اهتمام داریم اما مصمم هستیم خطری امنیتی که تهدیدمان می‌کند، از بین ببریم. تونل‌ها بخشی از طرح هجومی آماده شده حزب‌الله تحت عنوان "اشغال الجلیل" است.

منلیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا رژیم اسرائیل تهدیدات حزب‌الله برای اشغال الجلیل را جدی می‌گیرد و آیا امکانات و توانایی این موضوع را دارد؟ مدعی شد حزب‌الله توانایی این کار را ندارد اما رژیم صهیونیستی هم از چیزی نمی‌ترسد و خودش را برای پاسخ سخت آماده کرده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تهدید کرد در صورتی مشاهده اقدامی از سوی حزب‌الله برای این موضوع –اشغال الجلیل- پاسخ آن را در ضاحیه بیروت خواهد داد، ضاحیه‌ای که در جنگ سال ۲۰۰۶ (۳۳ روزه) مورد حملات صهیونیست‌ها قرار گرفت و مناطق زیادی از آن تخریب شد. وی افزود مسئولیت این امر فقط بر عهده حزب‌الله نیست بلکه رئیس‌جمهور، فرمانده ارتش، نخست‌وزیر مکلف و سایر سران لبنان نیز مسئول هستند؛ آنها از اقدامات حزب‌الله چشم پوشی می‌کنند. 

ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه (دیروز) به شهروندان لبنانی ساکن روستاهای هم‌مرز با فلسطین اشغالی هشدار داد به دلیل انفجار تونل‌های ادعایی حزب‌الله، خانه‌های خود را ترک کنند و مدعی شد رزمندگان حزب‌الله بدون اطلاع داشتن ساکنان روستاهای مذکور، از زیر خانه‌های آنها تونل‌هایی را به آن سوی شهرک «المطلة» در شمال فلسطین اشغالی حفر کرده که در صورت منفجر شدن آنها توسط ارتش، معلوم نیست چه بلایی بر سر آن افراد می‌آید.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.