سالاری با اشاره به رای کمیسیون ماده صد به جمع‌آوری پل و تونل ساختمان پالادیوم گفت: مالک به این حکم اعتراض کرده و اکنون پرونده در دادگاه تجدیدنظر در حال بررسی است.

 رای کمیسیون ماده صد به تخریب  پل ساختمان پالادیوم

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در حاشیه افتتاح سی و نهمین فروشگاه شهروند که در محله تهرانپارس برگزار شد در جمع خبرنگاران حضور یافت و با اشاره به سرنوشت ساختمان پالادیوم در طی تخلفاتی که انجام داده بود، گفت: فرایند رسیدگی و صدور رای برای ساختمان‌های بزرگ مقیاس طولانی‌تر از آن چیزی است که شهروندان انتظار دارند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران تصریح کرد: به سرانجام رسیدن این پرونده ها و اجرای آرای صادره باعث می‌شود تخلفات کاهش یابد و ما هم از وضعیت کنونی در این مورد گلایه داریم.

وی با تأکید بر اینکه برخی از پرونده‌ها اجتناب‌ناپذیر هستند، اظهار کرد: برخی پرونده‌ها نیاز به اخذ نظر کارشناسی دارند، چون فرم‌های تخلف که توسط شهرداری‌های مناطق نوشته می‌شود دارای ابهام است.

سالاری با بیان اینکه تخلفات ساختمان پالادیوم توسط شهرداری منطقه یک به کمیسیون ماده صد ارسال شده است، اظهار کرد: شعبه بدوی ماده صد بعد از بررسی های کارشناسی به این نتیجه رسید که رای به جمع آوری تخلفات ساختمانی بدهد، زیرا تونل و پل هوایی این ساختمان بر خلاف مقررات شهرسازی طی یک توافق‌نامه با شهردار منطقه منطبق شده بود و باید جمع‌آوری می‌شد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با بیان اینکه مالک حق داشته تا 20 روز اعتراض کند، اظهار کرد: در حال حاضر مالک اعتراض کرده و پرونده به کمیسیون ماده صد رفته و منتظر صدور رأی توسط دادگاه تجدید نظر هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.