معاون صندوق اعتباری هنر از پرداخت تمام مطالبات معوق "بیمه تکمیلی اعضای صندوق هنر" مربوط به سال ۹۶ تا ۲۲ آذر ماه جاری خبر داد.

پرداخت تمام مطالبات معوق "بیمه تکمیلی اعضای صندوق هنر" تا ۲۲ آذر

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، منصور وحیدی‌فر معاون صندوق اعتباری هنر درباره پرداخت مطالبات مربوط به سال ۹۶ بیمه‌شدگان صندوق هنر اظهار کرد: تمام اعضای صندوق اعتباری هنر که در سال گذشته تحت پوشش "بیمه تکمیلی" این صندوق به طرفیت "بیمه رازی" بودند و مدارک پزشکی خود را برای صندوق ارسال کرده اما تا به امروز پرداخت آن از سوی صندوق هنر به تعویق افتاده است، این مطالبلات تا روز ۲۲ آذر ماه جاری پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به آخرین جلسه هماهنگی خود با مسئولان بیمه رازی برای پرداخت مطالبلت معوق خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و هنرمندان عضو صندوق هنر تصریح کرد: هر یک از دارندگان بیمه تکمیلی مربوط به سال ۹۶ که پس از ۲۲ آذر با وجود ارسال مدارک لازم پزشکی به صندوق،‌ احیاناً مطالبات آنها پرداخت نشود نیز می‌توانند با تماس با صندوق هنر، از نواقص مدارک ارسالی خود مطلع شوند و با تکمیل این مدارک، تمام مطالبات معوق آنها نیز پرداخت خواهد شد.

معاون هنر صندوق اعتباری هنر درباره زمان پرداخت مطالبات اعضای صندوق که در سال جاری تحت پوشش بیمه تکمیلی بیمه "سرمد" قرار دارند، خاطرنشان کرد: این اعضا در صورت ارسال مدارک به صندوق هنر و به شرط تکمیل بودن تمام مدارک لازمه، ظرف ۱۰ روز، مطالبات بیمه‌ای آنها پرداخت می‌شود.

وحیدی‌فر درباره گلایه برخی از بیمه‌شدگان صندوق هنر از پاسخگویی بسیار نامناسب به تماس‌های تلفنی اعضای این صندوق، قول مساعد پیگیری این مسئله و بهتر شدن پاسخگویی تلفنی به اعضای صندوق را داد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.