زنجان- مشکل توسعه بیمارستان ولی عصر با حضور فتح‌اله حقیقی استاندار زنجان مورد بررسی قرار گرفت.

 ابتدایی‌ترین مشخصه قطب ششم پزشکی بودن زنجان، بالا بودن سرانه تخت‌های بستری است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فتح‌اله حقیقی استاندار زنجان پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در جلسه بررسی مشکلات بیمارستان ولیعصر گفت:وقتی طرحی مصوب می شود همه مسئولین در صدد اجرایی شدن آن بر آیند.

حقیقی با خطاب قرار دادن شورا و شهرداری در جهت حمایت از پروژه بیمارستان زنجان افزود: نظر شورای اسلامی شهر زنجان نیز قطعا مساعدت به بیمارستان است و من یقین دارم که همه این افراد تلاش دارند که این اتفاق رخ دهد.

وی با بیان اینکه زنجان قطب ششم پزشکی کشوری است، افزود: ابتدایی‌ترین مشخصه قطب ششم پزشکی بودن، بالا بودن سرانه تخت های بستری این شهر از میانگین کشوری است.

وی ادامه داد: استان زنجان باید توان حمایت از استانهای همجوار را در بحث درمان داشته باشد و سرانه تخت استان زنجان از شرانه کشوری بالاتر بود.

وی با اشاره به وجود پزشکان بسیار ماهر در زنجان، اضافه کرد:سرانه تخت در زنجان ۱.۶۵ است در حالی که سرانه تخت در کشور ۲.۴ است و  سرانه تخت استان به نسبت کشوری  ۷۵ صدم پایین است.

حقیقی با اذعان به اینکه  با شرایط اقتصادی و هزینه‌هایی که ساخت بیمارستان دارد و امکان ساخت بیمارستان جدید درمکان دیگری وجود ندارد، گفت:شهرداری و شورای شهر باید متوجه این امر باشند.

استاندار زنجان افزود: یقین دارم، اگر شورای شهر ایمان داشته باشد که کاری در خصوص بحث درمان صورت می گیرد، مساعدت خواهد کرد و راهکار ارائه می دهند.

حقیقی با اشاره به بحث اشتغال در استان، گفت: در سفر به ماهنشان دو موضوع را از من درخواست کردند که یکی از آنها اشتغال بود.

وی اجرای پروژه بیمارستان زنجان را یکی از کارهای مهم شورای شهر  دانست و گفت:توسعه این بیمارستان یکی از کارهای ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.