رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در خصوص رفتارهای ناخوشایند برخی متخلفان با مأموران پلیس گفت: با هر متخلفی که پلیس را مورد تعرض و اهانت قرار دهد، برخورد می کنیم.

سردار مهری:با متخلفان متعرض به پلیس برخورد می‌کنیم

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در حاشیه برگزاری دومین دوره استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوره تعالی و استاندارد سازی رفتار کارکنان با هدف بهبود عملکرد نیروهای پلیس و ارتقاء دانش و مهارت کارکنان برگزار شد.

وی افزود: خوشبختانه در سال های اخیر با تمرکز بر آموزش های رفتاری کارکنان، میزان رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس افزایش داشته و شاهد کاهش ۲۰ درصدی شکایات از رفتار و عملکرد پلیس راهور هستیم.

سردار مهری با بیان اینکه به طور میانگین ۳۰ تا ۴۰ درصد تخلفات رانندگی توسط تجهیزات هوشمند ثبت و ضبط می شود، افزود: به دنبال این هستیم که همه تخلفات رانندگی با بهره مندی از تجهیزات و فناوری های نوین ثبت شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در پاسخ به این سوال که بعضا به ویژه در فضای مجازی شاهد رفتارهای ناخوشایند برخی متخلفان با مأموران پلیس هستیم، عنوان کرد: پلیس به صورت قاطع با کسانی که تخلفات حادثه ساز چون سرعت و سبقت غیرمجاز و ... دارند برخورد می کند و در این میان نیز با هر متخلفی که پلیس را مورد تعرض و اهانت قرار دهد نیز برخورد می کنیم؛ در عین حال بر برخورد شایسته کارکنان با مردم تأکید داریم .

سردار مهری تأکید کرد: پلیس برای حفظ جان رانندگان و شهروندان اعمال قانون می‌کند و لازم است همه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند .

این مقام ارشد انتظامی در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد رئیس جمهور برای ارائه بنزین دو نرخی عنوان کرد: تابع تصمیمات ابلاغی هیأت وزیران و دولت هستیم و در صورتی که در این مورد نیز ابلاغی صورت بگیرد انجام می شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.