رییس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی گفت: تمامی صادرکنندگان با هر بار قانون منع صادرات بازار و برند خود را از دست می‌دهد.

ممنوعیت صادرات بازرگانان را به خاک می‌نشاند
به گزارش قدس آنلاین ، محمدحسین روشنک ، در خصوص تصویب قانون ممنوعیت صادرات 6 قلم کالا در روزهای اخیر، اظهار کرد: همه این اقدامات دولت خلاف قانون بوده و خلاف قانون تجارت، خلاف قانون اقتصاد و نابود کننده صادرکننده و برند آن خواهد بود.
وی ادامه داد: این تصمیمات بسیار غیر کارشناسی اخذ شده و در حد تصمیمات فعالان اقتصادی گرفته نشده است، تعداد بسیاری از بازرگانان با این تصمیم به خاک نشسته‌اند و اینکه یک تولیدکننده که برند خود را ساخته با ممنوع کردن صادرات برند او را نابود خواهیم کرد.
رییس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی افزود: دولت در این راستا باید اعلام می‌کرد که برای کالایی یک مقدار یارانه دارم، هرکس می‌خواهد کالایی را صادر کند این سوبسید را پرداخت و به صادرات خود بپردازد، این امر بهتر از تصویب قانون منع صادرات است.
روشنک با بیان اینکه تمامی صادرکنندگان با هر بار قانون منع صادرات بازار و برند خود را از دست می‌دهد، تصریح کرد: متولیان امر هر بار که دلشان می‌خواهد برای کالایی ممنوعیت صادر می‌کنند و این امر خلاف قانون و به صورت غیرکارشناسی صورت می‌گیرد.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.