مسابقات باشگاهی بسکتبال که به خاطر حضور تیم ملی در انتخابی جام جهانی تعطیل شده بود، پس از یک ماه و با برگزاری دیدارهای هفته پنجم از سر گرفته می‏‎شود.

لیگ بسکتبال بعد از یک ماه دوباره آغاز می‌شود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حضور تیم ملی بسکتبال در پنجره پنجم رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ چین و دیدار با تیم های استرالیا و فیلیپین، باعث شد لیگ برتر بسکتبال بعد از برگزاری دیدارهای هفته چهارم وارد تعطیلات زودهنگام شود.

دیدارهای این هفته ۲۴ آبان ماه برگزار شد و حالا بعد از یک ماه لیگ باشگاهی بسکتبال با برگزاری دیدارهای هفته پنجم از سر گرفته می شود. هفته ای که در آن مدعی ترین تیم ها باید رو در روی هم قرار بگیرند؛ پتروشیمی بندرامام و شیمیدر تهران از جمله تیم هایی هستند که هر چهار دیدار اخیر خود در لیگ برتر را با برد به پایان رسانده اند و هر دو ۸ امتیازی هستند. البته جنوبی ها به واسطه معدل امتیاز بهتر صدرنشین هستند. 

پتروشیمی دیدار خانگی فردا مقابل رقیب مدعی را در شرایطی برگزار می کند که سجاد مشایخی و اصغر کاردوست را هم در اختیار خواهد داشت. این دو بازیکن به دلیل آسیب دیدگی برای همراهی تیم ملی با محدودیت مواجه شدند اما از این پس و برای همراهی تیم باشگاهی خود مشکلی ندارند. با این شرایط مهران حاتمی ترکیب کامل ابتدای فصل را برای این دیدار تعیین کننده در اختیار خواهد داشت.

تیم شیمیدر هم با حضور تمام بازیکنان خود و با ترکیب کامل آماده دیدار فردا شده است. آرمان زنگنه، محمد جمشیدی و مهدی کامرانی از جمله بازیکنان این تیم هستند که در تقابل با ملی پوشان میزبان می توانند دیداری جذاب را رقم بزنند. 

همزمان با رقابت تیم های مدعی و بالانشین لیگ، سایر دیدارهای این هفته از مسابقات هم برگزار می شود. در چارچوب این دیدارها تیم ته جدولی و بدون برد آویژه صنعت میزبان ذوب آهن است که اوضاع خیلی بهتری ندارد چراکه فقط یک برد در کارنامه دارد.

تیم شهرداری گرگان هم که باختی در کارنامه ندارد این هفته میزبان رعد پدافند است که هیچ بردی ندارد. صنعت نفت هم جزو تیم های بدون باخت است در این هفته میزبان پگاه خواهد بود. 

برنامه دیدارهای هفته پنجم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور و جدول رده بندی به شرح زیر است:

* آویژه صنعت مشهد - ذوب آهن اصفهان 
* پتروشیمی بندرامام - شیمیدر تهران 
* شهرداری گرگان - رعد پدافند خوزستان 
* صنعت نفت آبادان - پگاه ایران 

جدول رده بندی
۱- پتروشیمی (۴ بازی، ۴ برد، بدون باخت، ۸ امتیاز)
۲- شیمیدر (۴ بازی، ۴ برد، بدون باخت، ۸ امتیاز)
۳- نفت آبادان (۳ بازی، ۳ برد، بدون باخت، ۶ امتیاز)
۴- شهرداری گرگان (۳ بازی، ۳ برد، بدون باخت، ۶ امتیاز)
۵- پگاه تهران (۴ بازی، یک برد، ۳ باخت، ۵ امتیاز)
۶ - ذوب آهن (۳ بازی، یک برد، ۲ باخت، ۴ امتیاز)
۷- نیروی زمینی (۴ بازی، بدون برد، ۴ باخت، ۴ امتیاز)
۸-رعد پدافند خوزستان  (۴ بازی، بدون برد، ۴ باخت، ۴ امتیاز)
۹- آویژه صنعت مشهد (۳ بازی، بدون برد، ۳ باخت، ۳ امتیاز)

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.