معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری خراسان رضوی گفت: ۳۵ مجتمع خدماتی رفاهی فعال در جاده های استان وجود دارد و ۲ مجتمع دیگر نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

۳۵ مجتمع رفاهی بین راهی به مسافران خراسان رضوی خدمات دهی می کنند

​ به گزارش قدس آنلاین، فریده کرمانی ن‍ژاد صبح چهارشنبه اظهار کرد:۳۵ مجتمع خدماتی رفاهی فعال در جاده های استان وجود  دارد و این ویژگی، خراسان رضوی را در رتبه چهارم کشور از حیث تعداد مجتمع خدماتی رفاهی فعال قرار داده است.

وی افزود:احداث مجتمع های خدماتی رفاهی جاده ای در خراسان رضوی به دلیل گستردگی راهها و وجود حمل و نقل بالای کالا و مسافر امری مهم و نیازمند توجه است که با برنامه ریزی های انجام شده کلیه مراکز ساخته شده  تحت نظارت مستمر وکامل قرار دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: از ۲ مجتمع دیگرنیز تا پایان سال جاری بهره برداری خواهد شد و ۲۳ مجتمع خدماتی رفاهی در حال ساخت نیز در استان وجود دارد که با احداث آنها به طور میانگین در هر ۱۰۰ کیلومتر جاده، یک مجتمع خواهیم داشت.

وی گفت: با ۴۸ فقره موافقت اصولی فعال، رتبه دوم صدور موافقت اصولی در کشور به  خراسان رضوی اختصاص دارد که در صورت به نتیجه رسیدن جذب سرمایه گذاران احداث مجتمع، به طور متوسط در هر ۵۵ کیلومتر یک مجتمع خواهیم داشت که تقریبا برابر با استانداردهای جهانی است. 

کرمانی نژاد تصریح کرد: شروع عملیات ساخت نخستین شهرک حمل و نقلی استان در خواف باحدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی یکی دیگر از اقدامات این اداره کل است و همچنین موافقت اصولی احداث پایانه عمومی بار در استان نیز صادر شده است که شهرستانهای مشهد، تربت جام، سبزوار، تایباد گزینه های هدف گذاری شده هستند. 

وی بیان کرد: از خرداد سال گذشته، کمیته نظارت بر نمازخانه ها و سرویسهای بهداشتی بین راهی در استانداری خراسان رضوی و با دبیری این اداره کل تشکیل شده و این کمیته بطور مستمر به بازدید از مراکز خدماتی رفاهی بین راهی و تهیه و تحویل صورتجلسه نواقص به مالک مجتمع یا واحد خدماتی و مهلت جهت رفع نقص می پردازد.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.