موقعیت از دست دادن های متعدد سادیو مانه، مهاجم لیورپول، ممکن بود منجر به حذف شدن شاگردان کلوپ از چمپیونزلیگ شود.

فرصت سوزی‌های "مانه" نتوانست مانع صعود لیورپول شود!

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، شب گذشته لیورپول به مصاف ناپولی رفت و توانست با برتری 1-0 و تک گلی که محمد صلاح به ثمر رسانده بود، راهی دور بعد رقابت ها شود. با این حال، در طول بازی شاگردان کلوپ موقعیت‌های بسیاری داشتند که سادیو مانه، نقش مهمی در از دست رفتن آنها داشت. ستاره سنگالی که به هیچ وجه شباهتی به مانه همیشگی نداشت، بارها و بارها در موقعیت گلزنی قرار گرفت ولی قدر توپ‌هایی که در اختیارش قرار گرفت را ندانست و آنها را یکی پس از دیگری از دست می‌داد.

این در حالیست که ناپولی در دقیقه 92، موقعیتی عالی در اختیار داشت و تنها با اتکا به درخشش الیسون و مهار باورنکردنی موقعیت تک به تک بود که لیورپول توانست راهی دور بعد شود و در صورتی که ضربه مهاجم ناپولی به گل تبدیل می‌شد، شاگردان کلوپ در ادامه فصل، باید در لیگ اروپا حضور می‌یافتند.

اما پس از بازی، انتقادات بسیاری از عملکرد ضعیف مانه در این دیدار به عمل آمد. یکی از منتقدان، رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند بود. او در مصاحبه با beIN Sports گفت:" حدود 10 یا 15 دقیقه، ناپولی سوار بر بازی شد. هواداران لیورپول همه وحشت زده بودند. در همین حین، موقعیت‌هایی برای مانه به دست می‌آمد، موقعیت‌هایی باورنکردنی. وقتی بازی 2-0 یا 3-0 شود، کار خیلی آسانتر می‌شود ولی از دست رفتن موقعیت‌ها، کار را سخت کرده بود."

مارسل دسائی، نیز به تایید صحبت های رود گولیت پرداخت و از مانه انتقاد کرد. او گفت:" لیورپول باید تلاش بسیاری انجام می‌داد زیرا موقعیت‌های زیادی را از دست داد. از این رو آنها ناراحت بودند ولی در مجموع عملکرد خوبی داشتند. ناپولی در نیمه دوم، توانایی این را داشت که به بازی برگردد."

اما تنها این دو کارشناس نبودند که از عملکرد مانه انتقاد داشتند. یکی از هواداران لیورپول در این رابطه گفت:" مانه در دیدار امروز باید هت تریک می‌کرد. به نظرم روز خیلی بدی داشت."

دیگر هوادار لیورپول گفت:" اگر سادیو مانه، 5 شلیک به توپاک (رپر مشهور که به ضرب گلوله کشته شد) می‌کرد، او هنوز زنده بود."

اما هوادار سوم، انتقاد تندتری نسبت به مانه داشت. او گفت:" مانه شایسته شماره 10 لیورپول نیست."

منبع: ورزش3

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.