البرز –عبادالله کامکار با اشاره به اینکه در  حال حاضر ۶۲۲ میلیارد تومان تسهیلات در سطح استان توزیع شده است، گفت: توزیع این میزان تسهیلات می تواند نقش به سزایی در پیشبرد اهداف تعیین شده در حوزه رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی داشته باشد.

۶۲۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در البرز توزیع شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عباد الله کامکار معاون اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز در یکصد و چهارمین جلسه رفع موانع تولید و ستاد تسهیل که پیش از ظهرچهارشنبه برگزار شد، اظهار کرد: تا کنون ۴۸۱ میلیارد تومان برای رونق تولید و ۱۴۱ میلیارد تومان سرمایه ثابت به واحدهای تولیدی پرداخت شده است که بالغ بر ۶۲۲ میلیارد تومان است.

وی افزود: البرز هم اکنون با پرداخت بیش از ۶۲۲ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در بخش رونق تولید رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

این مسئول با اعلام اینکه استان البرز در بخش بازسازی ونوسازی نیز در رتبه دوم کشوری قرار دارد، گفت: حفظ و ارتقا ظرفیت موجود در حوزه تولید استان ضرورتی انکارناپذیر  است که باید در سایه مشارکت و همکاری همه جانبه مدیران دستگاههای اجرایی استان به مرحله اجرا برسد.

معاون اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز خاطرنشان کرد: ۱۶ درصد اعتبارات رونق تولید کشور را استان البرز جذب کرده است.

کامکار در ادامه گفت: انتظار ما از بانک های خصوصی استان این است که همانند بانک های دولتی در اعطای تسهیلات و تعهد اشتغال تولید و رفع موانع تولید همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

گفتنی است: ‌تسهیلات سرمایه در گردش، موارد فنی و مسائل و مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی از جمله موضوعاتی بود که در این کارگروه مطرح شد همچنین ۳ واحد تولیدی و صنعتی در خصوص مشکلات بانکی، ‌ مالیاتی و محیط زیست و موانع موجود مطالب خود را در حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان مطرح کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.