نشست تخصصی آینده زیست روستایی در شرق کشور برگزار شد.

برگزاری نشست تخصصی آینده زیست روستایی در شرق کشور

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی در نشست تخصصی آینده زیست روستایی در شرق کشور بعنوان یکی از پنل های تخصصی دومین جشنواره ملی فناوری های آب با موضوع آب‌های نامتعارف که در محل دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد گفت: باید بتوانیم در کارهای عملیاتی، اجرایی و سرمایه گذاری وارد شویم تا در بخش کشاورزی به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

محمد علی همدمی نژاد افزود: باید بتوانیم ‌پروژه ‌های موجود برای بهبود فضای کسب و کار در حوزه کشاورزی و همچنین سرمایه‌ گذاری در بخش آب را تهیه کرده و از ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون اقدامات بسیاری برای مدیریت مصرف آب انجام شده است به عنوان مثال اعتبارات حوزه آبیاری مدرن رشد قابل توجهی یافته و سطح اجرای این طرح ها در استان خراسان رضوی چهار برابر میانگین کشوری افزایش یافته است.

گفتنی است این همایش به همت دانشگاه فردوسی مشهد و با همکاری معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری با تکیه ‌بر متخصصان، محققان، مخترعان، نخبگان علمی و متصدیان برجسته سراسر کشور در۱۹ آذر ماه سال ۱۳۹۷  و به مدت ۲ روز متوالی در دو بخش عمده علمی و فناوری برنامه‌ریزی‌شده بود.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.