پرسپولیس و پارس جنوبی جم عصر امروز یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر را برگزار می‌کنند.

تلاش پرسپولیس برای پایانی خوش قبل از باز شدن پنجره‌ها و بازگشت امپراطور از خانه پرشورها

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز (جمعه) با برگزاری سه دیدار پیگیری می‌شود که در زیر به آنها اشاره می‌شود:

تراکتورسازی تبریز - فولاد خوزستان
این بازی به خودی خود جذاب است، به ویژه وقتی یک تیم در بالای جدول برای تثبیت جایگاهش تلاش می‌کند و دیگری برای بالا رفتن از کمرکش جدول. تراکتورسازی با توجه به توقف استقلال مقابل پدیده فرصتی مغتنم دارد برای تثبیت جایگاهش در رده چهارم جدول و قطعاً نیم‌نگاهی هم به رتبه سوم خواهد داشت و توقف پرسپولیس مقابل پارس. متضمن همه اینها البته برد در بازی امروز مقابل فولاد است که از این هفته با افشین قطبی یا همان افشین امپراطور هواداران پرسپولیس در میدان حاضر می‌شود. در دیگ جوشان یادگار امام (ره) تبریز شاید دوباره شاهد یک عصری خاطره‌انگیز باشیم، عصری با اتفاقات به یادماندنی.

صنعت نفت آبادان - سایپا
صنعت نفتی‌ها یک هفته بعد از شکست مقابل سایپا در جام حذفی دوباره با این تیم روبه‌رو می‌شوند، این بار در لیگ و با انگیزه انتقام. سایپا در آخرین بازی مهدی ترابی برای این تیم کار دشواری در خانه تیم پائولو سرجیو خواهند داشت، موردی که دایی هم به آن اذعان کرده است. صنعت نفت در انتهای جدول سپیدرود را در یکقدمی خود می‌بیند برای لذت بردن از تعطیلات لیگ باید در خانه سایپا را شکست دهد.

پرسپولیس - پارس جنوبی جم
روزی که پرسپولیسی‌ها برای آن لحظه‌شماری می‌کردند، رسید. لحظه‌شماری نه از بابت رویارویی با تیم مهدی تارتار که مصاف تیم‌هایش با پرسپولیس همیشه تماشایی است، بلکه از بابت پایان محرومیت برای جذب بازیکن. دو پنجره‌ای که بسته ماند و پرسپولیس را از جذب بازیکن محروم کرد، از بعد از بازی امروز باز می‌شود و امیدها تازه.

پرسپولیس که خسته و تحلیل رفته به اینجا لیگ رسیده، با اَنگ حمایت داوران امروز در خانه از تیم تارتار پذیرایی می‌کند. برای تیمی که به دنبال کاهش فاصله با صدر جدول است و فرار از زیر سایه تراکتورسازی، آیا تکلیف دیگری به غیر از کسب یک پیروزی خانگی می‌توان متصور بود؟

مهدی تارتار چه آن زمانی که سرمربی داماش بود، چه دوره‌ای که به راه آهن رفت و چه امروز که سرمربی پارس است، مصاف تیم‌هایش با پرسپولیس، تیم سابق او جذاب و تماشایی بوده است. باید دید او امروز چه سورپرایزی برای هواداران تیم سابق خود دارد.

برنامه دیدارهای باقیمانده هفته پانزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه - 23 آذر 97

* تراکتورسازی تبریز - فولاد خوزستان (ساعت 15 - یادگار امام (ره) تبریز)
داور: بیژن حیدری، کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و عسگر محمدی
ناظر: فریدون اصفهانیان

* صنعت نفت آبادان - سایپا (ساعت 15 - تختی آبادان)
داور: وحید کاظمی، کمک‌ها: اسد حاج‌محمدی و علی اکبر نوری
ناظر: ایرج نظری

* پرسپولیس - پارس جنوبی (ساعت 16:15 - آزادی تهران)
داور: رضا کرمانشاهی، کمک‌ها: سعید قاسمی و فرزاد بهرامی
ناظر: رحیم رحیمی مقدم

شنبه - 24 آذر 97

* استقلال خوزستان - سپاهان (ساعت 15 ــ غدیر اهواز)
داور: سعید رحیمی‌مقدم، کمک‌ها: آرمان اسعدی و هادی طوسی
ناظر: سعید بطحایی.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.