خراسان جنوبی-حجت الاسلام بهشتی فر گفت: هدف آمریکا و رژیم های وابسته به این حاکمیت ایجاد فشارهای سیاسی اقتصادی و فرهنگی است تا بتواند راحت تر بر سرنوشت و آینده مردم ایران اسلامی مسلط شود.

آمریکا به دنبال سلطه بر ایران اسلامی است که با هوشیاری مردم به هدف خود نخواهد رسید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه، "حجت‌الاسلام رضا بهشتی فر" امام جمعه موقت بشرویه، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بشرویه که در محل مصلای نماز مسجد جامع میدان برگزار شد با اشاره به اهمیت باورهای دینی در زندگی انسان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به آرامش حقیقی و نشاط دائم نیازمند معنویت و ایمان به خدا و اعتقاد به باورهای دینی هستیم.

 امام جمعه موقت بشرویه افزود: در عالم هستی کسانی که به ائمه اطهار و خداوند اعتقاد داشته باشد برکات نیز بر آنان نازل می گردد

حجت‌الاسلام بهشتی فر تاکید کرد: ایمان راستین به خداوند باعث می‌شود تا برکات الهی نازل گردد چرا که خداوند سلاح بندگان خود را بهتر از آنان می داند بنابراین کسی که توکل و اعتماد قلبی به خدا دارند هرچه از طرف خداوند برایش نازل شده را حق دانسته و همواره سپاسگزار است.

 وی با اشاره به ورود به ۴۰ سال نهضت انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: همواره حضرت امام خمینی رحمت الله با قلبی مطمئن و ایمان به خداوند از تصمیم خود کوچکترین عقب‌نشینی برای انقلاب اسلامی نکردند و حتی هنگامی که در ۱۲ بهمن ۵۷ در هواپیما به سوی ایران آمدند با  آرامش و اطمینان کامل خود را به خدای خویش سپردند و امروز نیز پس از چهل سال که از پیروزی این انقلاب اسلامی می‌گذرد همچنان توفنده و به سوی قله های سعادت در حرکت هستیم.

امام جمعه موقت بشرویه تصریح کرد: وظیفه ما مردم انقلابی و مسلمان ایران اسلامی عمل به منویات مقام معظم رهبری است.

 وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آنان رژیم استکباری آمریکا در سال ۹۷ همچون سالهای دیگر به دنبال فتنه گری و آشوب است که مقام معظم رهبری نیز با توصیه به همه افراد و هوشیاری کامل عنوان کردند که آمریکا هیچگاه نمی تواند به اهداف خود برسند و هشدار دادند که اگر امسال دشمن نتوانست مسئله ایجاد کند ولی برای سال‌های آینده تحرکاتی بر علیه نظام و مردم ایران اسلامی انجام خواهد داد که به حول و قوه الهی  و بصیرت مردم آن هم نیز ناکام خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا  به دنبال برگشت ایران زیر سلطه این کشور است، گفت: هدف آمریکا و رژیم های وابسته به این حاکمیت ایجاد فشارهای سیاسی اقتصادی و فرهنگی است تا بتواند راحت تر بر سرنوشت و آینده مردم ایران اسلامی مسلط شود ولی ملت بیدار و آگاه کشورمان قطعا اجازه نمی‌دهند که دشمنان به اهداف شوم خود برسند.

بهشتی فر افزود: آنچه که مقام عظمای ولایت و رهبری توصیه کردند مسئله حمایت از تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی است ولی با توجه به اینکه ۹ ماه از سال ۹۷ می‌گذرد باید دید تا چه میزان به این اهداف رسیده ایم.

امام جمعه موقت بشرویه با اشاره به اینکه باید دولتمردان بیش از گذشته در خصوص حمایت از تولیدات ملی تلاش کنند، گفت: انتظار می‌رود هم دولتمردان و هم مردم به مسئله حمایت از تولیدات ملی پایبند باشند و البته تولید کنندگان هم باید مراعات کنند تا اجحافی در حق مردم نشود.

 وی در ادامه با اشاره به وضعیت برجام هم گفت: در این مدتی که از مسئله برجام می‌گذرد هیچ اعتمادی از سوی دشمن به خصوص آمریکا دیده نشد همانگونه که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرد که آمریکا مورد اعتماد نیست الان نیز همین اشاره را دارند و مشخص میشود که رژیم های اروپایی هم مانند آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند و با  توجه به اینکه مدتی از مسئله مذاکره با اروپایی ها می گذارد ولی هنوز اعتماد حاصل نشده بنابراین لازم است با حمایت از تولیدات داخلی به دنیا ثابت کنیم که ما می توانیم بر استقلال خود پایبند باشیم.

بهشتی فر با اشاره به سالروز ولادت آقا امام حسن عسگری (ع) هم گفت: این ولادت با سعادت فرصت ارزشمندی است برای بهره‌گیری از معنویات و بهره مندی از فضایل اخلاقی و دینی آن امام عزیز

 امام جمعه موقت بشرویه همچنین با اشاره به جانفشانی های جوانان در ایام دوران دفاع مقدس تصریح کرد: دشمنان از جمله رژیم های آمریکایی و فرانسوی ها بیشترین کمک را به رژیم صدام کردند ولی هیچ کدام از حقوق بشر دم نزدند و امروز هم سعی می‌کنند تا ایران اسلامی را متهم به تروریست کنند و دنیا باید بداند کشور جمهوری اسلامی تنها برای دفاع از دستاوردهای موفق خود دست از فناوری‌های نوین بر نخواهد داشت و کسانی که قصد دارند مسئله موشکی ایران را خدشه‌دار کند ابتدا باید خود در مقابل جنایات شان در فلسطین، یمن، عراق و  افغانستان پاسخگو باشند.

 گفتنی است امام جمعه موقت بشرویه همچنین به مناسبت هایی از جمله روز راهداری، روز وحدت حوزه و دانشگاه، روز محکومیت حمله موشکی رژیم صدام به دزفول هم اشاره کوتاهی کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.