رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد گفت: موضوع برای شورا دیگر تمام‌شده است و اکنون باید استانداری، هیئت حل اختلاف مرکزی، وزارت کشور و هر دستگاه مسئول در صورت احساس نیاز درباره موضوع خصوصی‌سازی آتش‌نشانی ورود و مسئله را بررسی کنند.

 موضوع برای شورای شهر تمام‌شده است باید سایر دستگاه‌ها ورود پیدا کنند
به گزارش قدس آنلاین ، محمد حاجیان شهری گفت: بعد از تصویب خصوصی‌سازی آتش‌نشانی در شورا و موافقت هیئت تطبیق با این مصوبه طی اعتراض آتش‌نشانان بخش خصوصی به این موضوع، استانداری خراسان رضوی به شورای شهر مشهد، شهرداری و فرمانداری نامه‌ای مبنی بر رسیدگی و بررسی اعتراض آتش‌نشانان نوشت تا به این مسئله پاسخ داده شود. 

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد بابیان اینکه موضوع خصوصی‌سازی آتش‌نشانی ازنظر شورا و کمیسیون تمام‌شده است بیان کرد: کمیسیون خدمات شهری بررسی‌ها را انجام داده و نظر خود را اعلام کرده است همچنین کمیسیون برنامه‌وبودجه که کمیسیون اصلی در این مسئله بوده نظر خود را داده و شورا نیز پس از بررسی، این مصوبه را تصویب کرده است بنابراین خصوصی‌سازی آتش‌نشانی از سطح شورا دیگر خارج‌شده و در صورت اقدامی در این خصوص سایر دستگاه‌های ذی‌ربط باید وارد عمل شوند. 

وی با اشاره به اینکه نامه اعتراضی آتش‌نشانان مبنی بر مخالفت با خصوصی‌سازی آتش‌نشانی جایگاهی ندارد اظهار کرد: درباره خصوصی‌سازی آتش‌نشانی اکنون باید استانداری، هیئت حل اختلاف مرکزی، وزارت کشور و هر دستگاه مسئول در صورت احساس نیاز در این خصوص ورود و مسئله را بررسی کنند.

گفتنی است؛ موضوع خصوصی‌سازی آتش‌نشانی مشهد یکی از سوژه‌های ثبت‌شده در سامانه فارس من با عنوان« خصوصی‌سازی آتش‌نشانی مشهد » است.

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.