دبیر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال می‌گوید خراسان رضوی بیشترین بازیکن و مربی را تیم‌های ملی فوتسال در رده‌های سنی مختلف معرفی کرده‌است.

خراسان‌رضوی بیشترین مربی و بازیکن را به تیم‌های ملی معرفی کرده‌است
 
به گزارش قدس آنلاین، هیات فوتبال خراسان رضوی در سالن همایش‌های ورزشگاه امام رضا (ع) از 21 تیم که رتبه‌های اول تا سوم رده‌های سنی مختلف کشور را از آن خود کرده بودند، تجلیل کرد.
در لیگ برتر نونهالان، از تیم‌های قدسیان مشهد، استقلال نوین‌جام و گوشت روز تربت حیدریه و در لیگ دسته یک نونهالان، از تیم‌های پیشگامان فریمان، اشهین کاشمر و فرش مه‌ولات تقدیر شد.
تیم‌های مقاومت تایباد، مقاومت تربیت‌حیدریه و قدسیان مشهد در لیگ برتر نوجوانان و ابومسلم کاشمر، شهید شجیعی سبزوار و شهید صیاد درگز در لیگ دسته یک نوجوانان نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.
در لیگ برتر جوانان نیز از تیم‌های آبشار عاطفه‌های مشهد، ثامن الرضا مشهد و مهر افچنگ سبزوار و در لیگ دسته یک نیز از تیم‌های شهید صیاد درگز، مقاومت تربیت حیدریه و شهرداری درود تجلیل شد.
در لیگ دسته یک بانوان نیز تیم‌های یهوا بازرگان پارس بردسکن، پرسپولیس مشهد و هیات فوتبلال چناران به عنوان تیم‌های اول تا سوم تقدیر شدند.
همچنین سجاد سرباز، سجاد علی‌پور و مهدی دقان‌نژاد بازیکنان خراسانی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال مورد تجلیل قرار گرفتند.
کاظم سلیمانی، دبیر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در حاشیه این مراسم ضمن تشکر از مهدی برادران رییس هیات فوتبال خراسان رضوی، اظهار کرد: هیات فوتبال خراسان رضوی پس از سازمان لیگ فوتسال کشور یکی از سازمان‌هایی محسوب می‌شود که بیشترین مسابقات را در سطح کشور برگزار می‌کند. همچنین این هیات علاوه بر برگزاری مسابقات تیم‌های پایه، بیشترین بازیکنان و مربیان را به تیم‌های ملی معرفی کرده‌است.
وی در خصوص فوتسال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: فوتسال خراسان رضوی به نحوی است که سازمان لیگ به آن نگاه ویژه‌ای دارد. انتظار سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال از این استان با توجه به وسعت خراسان رضوی، معرفی مربیان و بازیکنان بی‌شماری به تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال در رده‌های مختلف است که هیات فوتبال خراسان رضوی به خوبی توانسته انتظارات سازمان لیگ را برآورده کند.
دبیر کمیته فوتسال فدارسیون فوتبال در رابطه با جذب مستعدین سراسر کشور عنوان کرد: طی جلسه‌ای که هفته گذشته با مربیان استعدادیاب برگزار کردیم، تصمیم بر انتخاب 6 استان جهت بررسی مستعدین برتر در سنین پایه شد. خراسان رضوی نیز جزو استان‌هایی است که می‌تواند چندین استان مختلف را در خصوص این امر مهم پوشش دهد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.