خراسان شمالی- حامد معروف گفت: تلاش ما براین است تا از ظرفیت و توان معلمان، معاونان و مدیران در مدارس به منظور آشنایی و ارتقای آگاهی دانش آموزان از مباحث ترافیکی و عبور عرضی از جاده استفاده کنیم.

۳۰ معلم در ایمن‌سازی آموزشی مدارس حاشیه راه مشارکت دارند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، ​حامد معروف رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در نشست آموزشی ترافیکی طرح ایمن سازی مدارس حاشیه جاده استان گفت: در سال جاری  ۳۰ نفر از معلمان و مدیران مدارس حاشیه جاده های استان در ایمن سازی مدارس حاشیه راه مشارکت می کنند.

وی اظهار داشت: از سه سال گذشته، معلمان و مدیران استان به عنوان مجریان طرح ایمن سازی آموزشی، با اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان  مشارکت دارند و نتایج خوبی در این طرح به دست آمده است.

وی افزود: تلاش ما براین است تا از ظرفیت و توان معلمان، معاونان و مدیران در مدارس به منظور آشنایی و ارتقای آگاهی دانش آموزان از مباحث ترافیکی و عبور عرضی از جاده استفاده کنیم.

معروف خاطرنشان کرد: عملکرد و اقدامات معلمان در آموزش مباحث ترافیکی مورد ارزیابی قرار می گیرد و مجریان برتر و دانش آموزان برگزیده در قالب یک آیین، تقدیر می شوند.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: توزیع اقلام و کتاب های آموزشی از دیگر برنامه هایی است که برای ارتقای دانش و آشنایی دانش آموزان انجام شده است.

لازم به ذکر است که بالغ بر ۱۹۰ مدرسه در حاشیه جاده های خراسان شمالی باید ایمن سازی شود.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.