عضو هیأت ر ئیسه مجلس با بیان اینکه نظارتی بر بحث قیمت کالاها در بازار نیست، گفت: دستگاه‌های نظارتی به وظیفه خود برای کنترل بازار عمل کنند.

عباسی:نظارتی بر بحث قیمت کالاها در بازار نیست

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر لزوم نظارت دستگاه‌های نظارتی بر وضعیت بازار گفت: به جای اینکه دستگاه‌های نظارتی کار نظارت و پیشگیری از افزایش قیمت‌ها را انجام دهد، سازمان تعزیرات می‌آید که فلان فروشگاه گرانفروشی کرده، انبارش را تخلیه کنید و جریمه‌اش کنید، این راه‌حل نیست، این در واقع یکی از راه‌حل‌ها و آخرین راه‌حل است. 

وی افزود: دستگاه‌های نظارتی باید اقدامات لازم را برای پیشگیری از افزایش قیمت لجام‌گسیخته در بازار صورت دهد چرا که واقعا امروز ناراحتی مردم بیشتر به خاطر گرانی‌های افسارگسیخته و غیرمنطقی است و این گرانی‌ها هیچ ارتباطی با مسائلی مثل تحریم و امثال آن ندارد. 

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: امروز رب گوجه فرنگی نباید از ۴ هزار تومان به ۲۰ هزار تومان برسد، این موضوع و امثال آن هیچ ربطی به تحریم و کالاهای اساسی وارداتی ندارد. 

عباسی خاطرنشان کرد: متأسفانه نظارتی بر بحث قیمت کالاها در بازار نیست و این باعث شده که یک عده افراد فرصت‌طلب و سودجو به جان مردم بیفتند و اقشار مختلف جامعه راتحت فشار اقتصادی قرار دهند و موجب ایجاد ناراحتی و نگرانی در سطح جامعه شوند.

وی در پایان گفت:‌ ما باید از طریق مجلس برخوردها و اهرم‌های قانونی را در جهت انجام وظیفه دستگاه‌های نظارتی به کار بگیریم تا بتوانند در بحث قیمت‌ها و کنترل بازار بیشتر فعال باشند. 

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.