البرز- محمود پایکاری از آغاز اجرای عملیات عمرانی و زیباسازی معابر شهر جدید هشتگرد خبر داد.

عملیات عمرانی و زیباسازی معابر "شهرجدید هشتگرد"آغاز شد

محمود پایکاری رئیس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: عملیات عمرانی احداث مسیر پیاده راه و زیباسازی حاشیه بلوار خلیج فارس جنوبی نیز آغاز شده این در حالی است که به دنبال آن هستیم تا در کوتاه مدت ماحصل فعالیت های عمرانی در شهر قابل مشاهده باشد.

پایکاری از برگزاری جلسه ستاد برف روبی در شورای اسلامی شهر خبرداد و گفت: این جلسه با حضور شهردار و نماینده عمران و با هدف پیشگیری از بحران های ناشی از بارش برف در فصل سرما برگزار شد و به نتایج معقولی نیز دست یافتیم.

وی تصریح کرد: با جدیت به دنبال آن هستیم تا پیش از دهه مبارک فجر بخش اعظمی از طرح های خود نظیر مبلمان شهری و زیباسازی میدان های شهر را به اتمام برسانیم و به سرعت به پروژه های بعدی بپردازیم.

رئیس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد توجه به جوانان را امری ضروری دانست و گفت: موظف هستیم تا در شکوفا شدن توانایی جوانان شهر خود موثر بوده و در حد توان در حوزه فرهنگی و ورزشی مفید واقع شویم.

پایکاری ادامه داد: از همین رو تیم فوتبال البرز شهرجدید را مورد حمایت خود قرار داده و در تلاش هستیم برخی تجهیزات سخت افزاری را در اختیار این تیم بگذاریم که در تحقق این امر تا حدودی نیز موفق بوده ایم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.