البرز- محمدرضا اکبریان با ارزیابی از جنگ روانی که در هفته های اخیر علیه داوران فوتبال ایجاد شده است، گفت: فشارهای روانی که سوی برخی مربیان و بازیکنان اعمال می شود قضاوت را تا حد زیادی برای داوران فوتبال دشوار می کند.

فشار مربیان قضاوت را برای داوران فوتبال دشوار کرده‌ است

محمدرضا اکبریان داور البرزی لیگ برتر فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: علیرضا فغانی داوری با سطح کیفی بالا است که در جام جهانی عملکرد موفقی داشته اما در لیگ ایران فشار روانی بسیاری را متحمل می شود.

اکبریان قضاوت در فصل جاری لیگ برتر را دشوارتر از ادوار گذشته دانست و گفت: در حال حاضر ۵ تیم در رقابت برای کسب عنوان قهرمانی هستند که همین موضوع باعث شده تا تیم ها داوری سایر دیدارها را نیز ارزیابی کرده و مدام نسبت به کم وکیف آنها معترض باشند.

وی ضمن درخواست از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران گفت: این کمیته باید بطور جدی با این بی اخلاقی ها علیه داوری برخورد کند چرا که در صورت عدم برخورد مناسب باید در آینده منتظر اتفاقات دیگری باشیم.

داور البرزی لیگ برتر فوتبال ایران با ابراز رضایت از قضاوت های خود در فصل جاری گفت: باتوجه به قضاوت های دشواری که در دیدارهای حساس داشتم نه تنها قضاوتم به نحوی نبوده که در نتیجه بازی تاثیر گذار بوده باشد بلکه مورد قبول نیز واقع شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.