محمد رضا مرندی گفت: بی شک انتخابات سال آینده مجلس هشداری برای توجه به هوچی گری ها و هیاهو سالاری های اصلاح طلبان است چرا که این جریان تنها با هوچی‌گری و هیاهوسالاری کار خود را به پیش می‌برد.

 انتخابات سال آینده مجلس هشداری برای توجه به هوچی‌گری‌ و هیاهوسالاری‌ اصلاح طلبان است

محمد رضا مرندی استاد دانشگاه و کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به سبک هیاهو سالارانه اصلاح طلبان در برهه های خاص زمانی در کشور گفت: جریان تندروی اصلاح طلب همواره نشان داده با هیاهو، جنجال و هوچی گری به دنبال رسیدن به اهداف و نیت خود بوده است؛ بی شک می توان گفت سبک اصلاح طلبان در هوچی گری شناخته شده و آنها معروف به جنجال آفرینی هستند تا مشکلات و ناکارآمدی خود را به گردن رقیب انقلابی بیاندازند. ناکارآمدی توافق هسته ای با عنوان برجام که قرار بود از تحریم‌ها تا مشکل آب خوردن ملت را حل کند نه تنها منجر به حل مشکلات کشور نشد، بلکه به تشدید تحریم ها دامن زد و مشکلاتی را بر کشور تحمیل کرد که پیش از این وجود خارجی نداشت.

وی در این باره افزود: در حالی که ناکارآمدی اعتماد به آمریکا وتوافق برجام بر همگان آشکار شده اصلاح طلبان با انداختن این مساله به گردن رقیب که شما مانع انجام صحیح آن شدید و سنگ اندازیهای شما مانع تحقق اهداف برجامی شد، یک بار دیگر سبک هیاهو وغوغا سالاری خود را در مواجهه با پاسخگویی به مردم به نمایش گذاشتند.

 استاد دانشگاه و پژوهشگر اجتماعی خاطر نشان شد: اصلاح طلبان نشان داده اند بعد از پیروزی انتخاباتی با بد مستی و بی ادبی به ساحت رقبا پیروزی خود را جشن گرفته و هرگاه در انتخابات ناکام مانده اند با نپذیرفتن آن و اتهام به طرف مقابل موضع غیر شفاف و یک سویه خود را به نمایش گذاشته اند. اصولگرایان  از دوم خرداد ۷۶ تا آخرین پیروزی اصلاح طلبان در سال گذشته همواره با احترام پیروزی آنها را به رسمیت شناخته وهرگز به طیف مقابل بی احترامی نکرده اند، این در حالی است که شکست اصلاح طلبان مساوی با زیر سوال بردن تمامی اصول و مبانی انقلاب اسلامی بوده است.

محمد رضا مرندی با اشاره به نقش جنبش سبز در تشدید تحریم‌ها علیه ملت ایران، گفت: لشکر کشی اصلاح طلبان در سال ۸۸ و عنوان کردن موضوع تقلب از آن دست رفتارهایی بود که حماسه بزرگ مشارکت مردم را در انتخابات کشور  که فرصت بزرگی برای جمهوری اسلامی ایجاد کرده بود را تبدیل به تهدید کردند؛ بی شک تلاشهای جنبش سبز بر علیه منافع ملی کشور منجر به صدور قطعنامه هایی علیه ایران بود؛ این موضوع با تاکید و تایید کارشناسان و مقامات آمریکایی توام شد چرا که آنها به طور واضح اعلام کردند که از درون جنبش سبز که بخش تندروی اصلاح طلبان به شمار می روند از آنها درخواست تحریم مردم ایران شده است.

وی با هشدار درباره  موضع گیری‌های اصلاح طلبان در انتخابات مجلس آینده گفت: با اینکه جریان  اصلاح طلب در سال ۹۲ پیروزی بسیار ضعیفی به دست آورد اما همه کاندیداهای جناح مقابل آقای روحانی را به رسمیت شناخته و به ایشان تبریک گفتند. بی شک انتخابات سال آینده مجلس هشداری برای توجه به هوچی گری ها و هیاهو سالاری های اصلاح طلبان است چرا که این جریان تنها با هوچی گری و هیاهو سالاری کار خود را به پیش می برد.

این کارشناس سیاسی خاطر نشان کرد: بی شک ما اینک در شرایط سال ۸۸ قرار نداریم، شش سال از حضور اصلاح طلبان در بالاترین رده های مسولیتی کشور در دولت و در دوره دهم مجلس ودر دوره پنجم شورای شهر تهران می گذرد. عملکرد اصلاح طلبان نشان داده که حرفی برای گفتن وبرنامه ای غیر از اعتماد به غرب برای توسعه و پیشرفت کشور نداشته اند از این رو خسارت های بزرگی که به اقتصاد کشور و عقب راندن توسعه ای کشور وارد کردند جایی برای اظهار نظر و حضور آنها از منظر مردم باقی نگذاشته است.

محمد رضا مرندی استاد دانشگاه درباره موضع گیری اصلاح طلبان نیز هشدار داد و گفت: کاهش قدرت خرید مردم، افزایش آمار فقر، افزایش آمار بیکاری همه وهمه از جمله موضوعاتی است که جریان اصلاح طلب بر جامعه تحمیل کرده است. با توجه به اینکه حیات اصلاح طلبان وابسته به هوچی گری است لذا دور از ذهن نیست که مترصد انجام رفتارها و عملکردهایی باشند که منجر به ایجاد تنش در جامعه شود.

وی در این باره افزود: با توجه به پیش بینی ها اصلاح طلبان در آینده ودر انتخاب های پیش رو از جمله مجلس شورای اسلامی شکست بزرگی متحمل خواهند شد و نیروهای انقلابی و جهادی اصولگرا با ورود به مجلس به دنبال راهکارهایی برای برون رفت کشور از مشکلات خواهند بود، توسل به هیاهو از اصلاح طلبان دور از انتظار نیست.

محمد رضا مرندی با امیدواری به انتخاب رئیس جمهوری مردمی و انقلابی در راستای کاهش مشکلات جامعه در انتخابات آتی ریاست جمهوری بیان نمود: بی تردید نیروهای انقلابی و نمایندگان جهادی مجلس یازدهم با نظارت و کنترل دولت بر آن خواهند بود تا در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ رئیس جمهوری توانمند، انقلابی، دلسوز، متعهد و متخصص را به مردم معرفی کرده تا کشور را از بحران های اقتصادی نجات دهند.


انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.