فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری 2 گرداننده باند حرفه‌ای سرقت از منازل مسکونی و کشف مقادیری طلا و ارز خبر داد.

سریال سارقان پایتخت در مشهد تمام شد
به گزارش قدس آنلاین ، اکبر آقابیگی از دستگیری 2 گرداننده باند حرفه‌ای سرقت از منازل مسکونی و کشف مقادیری طلا و ارز خبر داد و گفت: در اجرای مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت محله محور، تیم‌های دایره تجسس هفت تیر مشهد به‌اطلاعاتی دست یافتند که منجر به‌ردزنی و ترسیم چهره فرضی عاملان دستبرد به‌منازل مسکونی شد.

فرمانده انتظامی مشهد با بیان اینکه ماموران انتظامی پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی، چهارتن از گردانندگان باند را سوار بر خودروی سواری سمند در محدوده بلوار لادن ردزنی کردند، افزود: آنها در اقدامی غافلگیرانه برای دستگیری سارقان که قصد تخریب گاوصندوق سرقتی داشتند وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: متهمان که حضور پلیس را در یک قدمی خود درک کرده بودند با خودروی سواری سمند به‌سرعت از محل گریختند و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

آقابیگی ادامه داد: خودروی سارقان در حال فرار با 2 دستگاه خودروی سواری شخصی و یک شهروند نیز تصادف کرد و ماموران انتظامی با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح و تیراندازی هوایی، خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: در این عملیات، 2 تن از گردانندگان اصلی باند که اهل تهران هستند، دستگیر شدند.

وی متذکر شد: متهمان با معرفی 2 همدست فراری خود در اعترافات اولیه گفتند، نقشه سرقت‌ها را در تهران طراحی و سپس به‌مشهد آمده‌اند.

آقابیگی افزود: در بازرسی اولیه از متهمان 11 سکه طلا، 7 سکه عتیقه طلا و مقادیر دیگری طلاجات به‌همراه 36 هزار دلار آمریکا، 100 لیر ترکیه و 50 درهم امارات و دیگر زیورآلات مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد اضافه کرد: عملیات دستگیری 2 متهم فراری پرونده و تحقیقات پلیسی برای کشف دیگر سرقت‌های انجام شده توسط اعضای این باند حرفه‌ای سرقت ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.