گیلان- عباس اهرابی با اشاره به برنامه‌های این نهاد حمایتی برای استقبال از شب یلدا گفت:‌ مردم خیر و نیکوکار گیلانی می‌توانند برای شب یلدا کمک‌های نقدی خود را به ایتام هدیه کنند.

ایتام گیلانی ‌برای شب یلدا منتظر کمک‌های خیران نیکوکار هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد گیلان ،عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد گیلان  اظهار داشت: کمیته امداد گیلان امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه مفصلی برای شادسازی ایتام در شب یلدا به صورت اعلام فراخوان،‌ جمع‌آوری کمک‌های نقدی نیکوکاران و توزیع آن بین خانواده‌های تحت پوشش خود تدارک دیده است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان به شماره‌ حساب‌هایی که برای جمع‌آوری کمک‌های مردم و خیران نیکوکاران در نظر گرفته شده اشاره کرد و ابراز داشت:‌ شهروندان و مردم نوع دوست گیلانی می‌توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ بانک ملی واریز کنند.

اهرابی سایر روش‌هایی که برای جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران گیلانی در نظر گرفته شده را نیز برشمرد و عنوان کرد: شهروندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را  با کد دستوری#۰۱۳ * ۸۸۷۷ * از طریق تلفن‌های همراه خود به حساب کمیته امداد گیلان واریز کنند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد گیلان برای شاد کردن ایتام و خانواده‌های تحت پوشش خود در شب یلدا از تمام ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند بیان داشت: تمام تمرکز و برنامه‌های کمیته امداد گیلان برای این هفته بر روی جمع‌آوری و توزیع به موقع کمک‌های مردمی متمرکز شده است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان از ایجاد یک کمپین در بین خبرنگاران و اهالی رسانه خبر داد و خاطرنشان کرد:‌ بسیاری از هنرمندان   خبرنگاران گیلانی از این برنامه کمیته امداد استقبال کردند و آمادگی خود را برای اطلاع‌سانی جهت دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر استان اعلام کردند.

اهرابی بروز یکسری مشکلات و تنگناهای اقتصادی در ماه‌های اخیر را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: امیدواریم مردم نوع دوست گیلان در برنامه شب یلدای امسال با اعطای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود کمیته امداد استان را در مسیر حمایت از خانواده‌های تحت پوشش یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت هنرمندان و اهالی رسانه در طرح جمع‌آوری کمک‌های مردمی شب یلدا قوت قلبی برای متولیان مجموعه کمیته امداد گیلان است گفت: تمامی ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری گیلان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم برای شب یلدا هستند.

‌گفتنی است ، بیش از ۵ هزار نفر از فرزندان ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد استان گیلان قرار دارند.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.