زنجان- مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت:تا پایان آبان سال جاری بیش از ٣٠ میلیارد ریال بابت خسارت‌های متفرقه به بیمه شدگان تامین اجتماعی پرداخت شده است.

بیش از ۳۰میلیارد ریال خسارت متفرقه به بیمه‌شدگان زنجانی پرداخت شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان استان زنجان، علی محمدی مدیر درمان استان زنجان اظهار داشت: از ابتدای سال لغایت پایان آبان سال‌جاری بیش از ٣٠ میلیارد ریال به بیمه شدگان زنجانی بابت هزینه های خسارت متفرقه پرداخت شده است.

محمدی پیرامون برون سپاری فرآیند پذیرش اسناد خسارت متفرقه‌ به کارگزاری‌های رسمی، گفت: بر اساس اصل ٤٤ قانون اساسی فرآیند پذیرش اسناد خسارت متفرقه‌ از مهر سالجاری به کارگزاری‌های رسمی برون سپاری شده است٠

مدیر درمان استان زنجان با بیان اینکه این مقدار پرداختی بابت ١٠٥٠ پرونده بیمه شدگان تامین اجتماعی در بخش بستری و سرپایی تا پایان آبان سال‌جاری است، تصریح کرد :این تعداد پرونده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در قسمت سرپایی ١١ درصد رشد را نشان میدهد.

مدیر درمان استان زنجان تعداد پرونده های رسیدگی و پرداخت شده خسارات متفرقه در سال ٩٦ را ١٧٢١ مورد خواند و افزود:در بخش سرپایی ٢٧٥ مورد پرونده با هزینه ای بالغ بر ٢ میلیارد و ٢٢٢ میلیون ریال و در بخش بستری نیز ١٤٤٦ مورد پرونده بالغ بر ٤٠ میلیارد ریال از سوی دفتر اسناد پزشکی به بیمه شدگان تامین اجتماعی پرداخت شده است٠

محمدی اموال و دارایی‌های صندوق بین النسلی تامین اجتماعی را متعلق به صاحبان اصلی این صندوق دانست و گفت صیانت از اموال بیمه شدگان تامین اجتماعی و نظارت دقیق بر روند مصارف و مخارج آن را بلحاظ حق الناس بودن اموال، وظیفه خود می‌دانیم.

وی تصریح کرد :در راستای ایجاد دولت الکترونیک و برون سپاری فرایند خسارتهای  متفرقه به کارگزاری‌ها ، مراجعه حضوری بیمه شدگان به دفتر اسناد پزشکی،کاهش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.