گیلان - مصطفی سالاری با اشاره به اینکه توسعه بهره وری در جریان تجاری سازی به جامعه کمک مستقیم می کند، پیوند بین تجاری سازی و تحقیقات را هدف اصلی نمایشگاه های تخصصی خواند.

پیوند بین تجاری‌سازی و تحقیقات هدف اصلی نمایشگاه‌های تخصصی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، مصطفی سالاری استاندار گیلان، با حضور در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار غرفه های متعدد این نمایشگاه را مورد بررسی و بازدید قرار داد.

استاندار گیلان در حاشیه بازدید از نمایشگاه به تاثیر این نمایشگاه در رونق اقتصادی اشاره و اظهار کرد: باید مسیر تبدیل علم و پژوهش به نوآوری کالا و خدمات را با جدیت و  بهره گیری از دانش نوین طی کنیم.

وی با بیان اینکه استفاده مطلوب از علوم، مسیر دستیابی به موفقیت و بهره وری را افزایش می دهد، بر لزوم استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در محیط،مواد اولیه و انرژی برای دستیابی به رونق اقتصادی تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: بالا بردن سطح کیفیت و کمیت در خدمات نهایی را ماحصل توجه به دانش دانست و افزود:نمایشگاه ها محیطی مناسب برای تبادل اطلاعات و دانش است.

سالاری خاطرنشان کرد: هدف گذاری نمایشگاه ها باید حمایت از افرادی باشد که به دنبال گسترش فناوری هستند و از فناوری های محقق شده از تلاش خود در جریان تولید کالا یا خدمات جدید بهره گرفته اند.

وی با اشاره به این مطلب که توسعه بهره وری در جریان تجاری سازی به جامعه کمک مستقیم می کند،پیوند بین تجاری سازی و تحقیقات را هدف اصلی نمایشگاه های تخصصی خواند.

لازم بذکر است نمایشگاه فن بازار استان گیلان از ۲۴ لغایت ۲۷ آذر ماه از ساعت ۹ الی ۱۶ برای بازدید علاقمندان دایر است؛ در این نمایشگاه علاوه بر معرفی دستاوردهای پژوهشی از پهباد کشاورزی سمپاشی هوایی رونمایی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.