گیلان - مصطفی سالاری نصب بنر در شبکه راه ها را منجر به کاهش ایمنی جاده ای خواند و افزود: اداره کل حمل و نقل و راهداری گیلان در مواجه با این مضامین و نیز ساخت و ساز بی رویه در حریم قانونی راه ها برخورد صریح و جدی انجام دهد.

با ساخت و ساز بی‌ضابطه در حریم راه‌های گیلان برخورد شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ مصطفی سالاری  استاندار گیلان به مناسبت آغاز هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری با کارکنان و فعالان حوزه حمل و نقل جاده ای دیدار و گفتگو کرد.

استاندار گیلان با تبریک این هفته و تقدیر از تلاش راهداران و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار کرد: حمل و نقل جاده‌ای جایگاه اول در جابجایی مسافر و بار در کشور را عهده دار است.

وی به نوسانات اقتصادی و موانع بخش حمل و نقل جاده ای اشاره و تصریح کرد: متاسفانه در چند ماه اخیر به دلیل افزایش ارز و قیمت ها، درآمد حاصل از حمل و نقل کاهش و هزینه های این بخش افزایش یافته است.

سالاری  اضافه کرد: بخشی از مشکلات فعالان حوزه حمل و نقل ملی بوده و بخشی دیگر استانی است که با همکاری، مدیریت و برنامه ریزی در استان می توان بخش عمده ای از این دغدغه ها را کاهش داد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم شناسایی نقاط حادثه خیر استان جهت افزایش ایمنی راه، تصریح کرد: در کنار شناسایی و معرفی نقاط حادثه خیز ، طرح هایی برای کنترل شبکه راهها به منظور صیانت از حقوق شهروندی ارائه شود.

وی ادامه داد: برای رفع موانع موجود در نقاط حادثه خیز و مهم جاده ای به زودی اعتبارات ویژه ای اختصاص داده می شود.

سالاری نصب بنر در معابر شهری ، روستایی و جاده ای را منجر به کاهش ایمنی جاده ای خواند و افزود: اداره کل حمل و نقل و راهداری در مواجه با این مضامین و نیز ساخت و ساز بی رویه در حریم قانونی راه ها برخورد صریح و جدی انجام دهد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با حوزه استحفاظی ۱۸۶۵کیلومتر راه های اصلی و فرعی و بالغ بر ۹۰۰۰کیلومتر انواع راه های روستایی ، متولی نگهداری راه های استان است.

۴۷۵ نیروی راهدار با استفاده از ۲۸۸دستگاه ماشین آلات سبک،نیمه سنگین و سنگین در قالب ۴۲اکیپ راهداری آماده اجرای عملیات زمستانی هستند.

همچنین ۸هزار و ۴۴۶دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در گیلان مشغول فعالیت هستند که که در جهت کاهش نیازمندی های آنان به لوازم یدکی ،از مردادماه سالجاری تاکنون تعداد۴هزار حلقه لاستیک در بین متقاضیان توزیع شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.